Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński
273
BLOG

Miłośnikom mojej prozy

Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Tutejsza administracja postanowiła promować jeden z moich wpisów, dając jego obszerne omówienie na SG: http://odchudzanie.salon24.pl/608198,wosp-gdy-blogerowi-nie-po-drodze-z-wyrokiem-sadu

Feler jest jednak taki, że sam mój wpis tutejsza administracja, walcząc z odchyleniami od jedynie słusznej linii, skasowała. Postąpiła innymi słowy zupełnie jak jakiś anonimowy wierny naśladowca tow. Żdanowa, który wysyłał dzieła literackie a czasami również ich twórców na przemiał a następnie organizował w Związku Pisarzy Radzieckich tradycyjne, spontaniczne wiece potępienia odszczepieńców i wierności słusznej linii S24 partii.

No, anonimowy administrator nie jest Żdanowem, ja nie jestem Mandelsztamem, choź już Animela dorasta do wzorów radzieckich potępicieli różnych artystycznych rozwydrzeń. Jedno trzeba przyznać anonimowemu administratorowi - ma dobry gust i wyczuwa wpis wybijający się, czy to walorami estetycznymi, czy sztuką argumentacji ponad przeciętność. No, wzruszyłem się.

Koleżanka Animela też mnie wzruszyła: z zasady nie czytuję Starosty, bo mi na to szkoda czasu, i tak z braku czasu mnie nie czytając poświęciła swój cenny czas na napisanie o mnie co najmniej trzech notek (według salonowej wyszukiwarki), a przecież mogłaby poświęcić go na główny cel swojego życia, czyli odchudzanie.salon24.pl.Moja rada: następnym razem powinnaś więcej mnie czytać, a mniej o mnie pisać, by nabyć nieco wiedzy. Choć z drugiej strony - na co jej wiedza, tak się tylko zastanawiam?

Nie chcę zostawiac miłośników mojej prozy z rozbudzonym apetytem, mój wpis ma się dobrze i można zapoznać się z nim na twitterze, na moim tamże koncie. Na tym samym koncie panie mogą wreszczie zobaczyć jaki jestem przystojny, bo zamieściłem tam mój portret:

https://twitter.com/StMelsztynski/status/516810627038593025

I nie mówcie, że was nie ostrzegałem.

 

 

Patriotyzm jest ostatnim schronieniem szubrawców. Samuel Johnson    

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości