Amstern Amstern
527
BLOG

Grzegorz Grabarczyk i bismarkowskie renety

Amstern Amstern Polityka Obserwuj notkę 18

Z nowym rzadem w Polsce zajalem sie jablkami w ogrodku. Jedno drzewo ca 20-letnie. Renety Bismarcka - owoce jak male dynie. Jest tego tyle, jakby embargo jakies bylo. Dwa centnary jablek. Oczywista co czwarte pojdzie na pasze, bo ma goscia w srodku, ale i tak zniwo jak jeszcze nigdy.

Nowy rzad jak stary. Tylko drobne korektury. Jedyne ciekawe, to ten Grzegorz Schetyna zamiast Radoslawa Sikorskiego.
Po kiego, mysle. Az zajrzalem pod ich zyciorysy.
Rowiesnicy, obaj 51 lat, i obaj robili to samo w polityce. Schetyna do 2011 jak marszalek sejmu zjezdzil caly swiat. Teraz sie zamienili. Czyli z tymi jezykami nie moze byc tak zle. Schetyna moze znac jezyk slaski, bo urodzil sie w Opolu.

Sikorski na pewno sie nie zgodzil byc marszalkiem do 2015, ale takoz i cala nastepna kadencje. To zmienia moj "plan Tuska na nastepne 30 lat". To Sikorski zostanie w latach 2020-2030 prezydentem RP.

Dla zagranicy zachodniej pewnym problemem bedzie wymowa imienia "Grzegorz" na miejsce "Radek". No i Schetyna ma spalone we Wloszech.

Co do pozostalych zmian - nie moge patrzec na wiecznie usmiechnietego Grabarczyka i nie moge zrozumiec tej bardzo katolickiej kobiety, ktora bedzie rzadzic milicja.

Muykalistycznosc bez tematu:



338 833

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka