nocri nocri
242
BLOG

Edukacja seksualna...

nocri nocri Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

...lewa strona sceny politycznej próbuje dbać o wszystko. W oczach lewicowców społeczeństwo to lekko przygłupie owce, którymi trzeba kierować i edukować na każdym etapie życia. Prostaczek - nie potrafi bzyknąć jak samiec alfa -  trzeba mu to wyjaśniać. Żeby było obłędniej prosty człek z fabryki nie potrafi nawet trzepnąć kapucyna bez kilku godzin wychowania seksualnego.

"...w całym życiu miałem tylko jedną godzinę wychowania seksualnego, przez co podczas eksperymentów pomyliłem prezerwatywę z tamponem i długo męczyłem się z założeniem" - tak o sobie pisze autor książki "Wielka księga siusiaków", z której cytaty zawstydziły salę plenarną przy okazji awantury z projektem obywatelskim dotyczącym seksualizacji w edukacji ...że tak Słowackim sobie zapodam...

No powiem szczerze żal mi tego Szweda. Ciekawe czy próbował zakładać gumkę z tamponu przy pierwszej partnerce czy tak na próbę w kibelku przed spotkaniem z nomen omen lewą ręką? ...jeez co za temat...

Jednak jest coś niepokojącego w tej całej medialnej awanturze wokół edukacji seksualnej. Obie grupy prawaków i lewaków robią wszystko by narzucić nam swoje chore wyobrażenia, a naszej niewiedzy. Sami często nawet nie mają pojęcia o czym mówią czy piszą. Przykładem niech będzie onanizm, który tyle ma z masturbacją co modlitwa z bzykaniem. Dzisiejsze spotkanie u Moniki Olejnik według mnie na punkty wygrał pan Dzierżawski:

 

Dzierżawski o edukacji seksualnej

 

Dla pełnego obrazu trzeba by było zobaczyć cały odcinek bo powyższe nie daje obrazu przewagi jaką ów pan w programie bez problemu osiągnął. Już pominę cały galimatias wokół jego osoby i to kto go w tych tematach wspiera ale sorry jak się dowiem, że moja córa w szkole musi słuchać kretynizmów z książek takich autorów jak wyżej cytowany według mnie upośledzony społecznie Szwed to osobiście takiemu lewackiemu edukatorowi w mordę przyleję i będą patrzył czy równo puchnie...

nocri
O mnie nocri

Nocri was there: Sekcja informacyjna: Google

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo