kalkus kalkus
100
BLOG

Marketing niepokorny

kalkus kalkus Polityka Obserwuj notkę 0

Rynek prasy drukowanej stopniowo kurczy się nie tylko w naszym kraju. Wydawnictwa duże i małe muszą coraz silniej ukierunkowywać swoje działania marketingowe na sprzedaż elektronicznych wydań, nie dziwi zatem wszechobecna kampania reklamowa na łamach rodzimych i zagranicznych serwisów informacyjnych. Najwięksi gracze na rynku medialnym kuszą nas mobilnością takiego rozwiązania, wcześniejszym dostępem do najnowszych numerów gazet czy wręcz ekskluzywnych materiałów ukrytych przed zwykłymi czytelnikami.

 

Tak to czynią wydawcy należący do szeroko rozumianego mainstreamu. Jakże inne jest podejście do tematu mediów drugiego obiegu widać po nachalnej propagandzie jaką uprawia pan Tomasz Sakiewicz pod każdym artykulikiem w strefie wolnego słowa.

Dziennikarze niepokorni tym jednym infantylnym zdaniem sami przyznają się do tego, że ich wypociny nie są wiele warte, bo jakże może być inaczej jeżeli jedyną eksponowaną zaletą prenumeraty elektronicznej Gazety Polskiej jest jej niższa cena? Myślący samodzielnie czytelnik ma być przede wszystkim zadowolony i wdzięczny, że płaci mniej za “niezależne” dziennikarstwo. Dziennikarstwo o delikatnie ujmując, dyskusyjnej jakości. Z drugiej strony jedynym motywatorem dla prawdziwego Polaka ma być strach przed niewidzialnym wrogiem wykreowanym przez “speców” od niepodległościowego marketingu. Cały przekaz połączony z cyklicznymi akcjami pokroju “kup 2 egzemplarze” daje pełen obraz nie tylko biznesowej, ale przede wszystkim intelektualnej biedy panującej w drugim obiegu…

kalkus
O mnie kalkus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka