rozpylaczek rozpylaczek
1312
BLOG

Adam Hofman: Zestrzelenie malezyjskiego samolotu to wina Tuska!

rozpylaczek rozpylaczek Polityka Obserwuj notkę 14

      Myślałem, że Adam Hofman już niczym mnie nie zaskoczy. No bo czym jeszcze mógłby mnie zaskoczyć źle wykształcony prostak bez jakichkolwiek zasad etycznych? Ile trwało powstanie warszawskie? Według Hofmana – politologa! – 28 dni! Znajomość polskiego? „Najgorzej wypadł rząd. Zrobił nic, albo mało”..., a exposé może wygłosić dowolny polityk i to nawet nie w parlamencie. Z arytmetyką też na bakier – podając wyliczenia programu PiS-u pomocy dla rodzin, rąbnął się o połowę.

Bronił stylu i słownictwa Krystyny Pawłowicz. Jak go gdzieś wywieje poza dom, to obowiązkowo musi się nachlać, szwendać po mieście, podtrzymywać latarnie, uganiać za panienkami i przechwalać fiutem („piąteczek” w Elblągu, impreza w Woli Chorzelowskiej). Zaciągał dziwne pożyczki (31 sztuk!) od biznesmena, miesza konto służbowe z prywatnym, bez cienia wstydu przyznaje się, że jego żona korzysta z jego służbowej karty płatniczej.

Przyzwyczaiłem się też do jego miedzianego czoła i rzucanych lekko oskarżeń pod adresem polityków z innych partii. A pod adresem urzędującego premiera epitet „tchórz” to jeden z łagodniejszych.

Przyzwyczaiłem się też, że nie ma takiej tragedii, której by Hofman nie próbował wykorzystywać do bieżącej walki politycznej. Myślałem, że po obarczaniu winą Tuska za katastrofę w Smoleńsku, nic bardziej podłego już nie można powiedzieć.

Okazałem się człowiekiem małej wiary.

Wczoraj w programie „Ława polityków” Adam Hofman powiedział: „Tak jak przyzwolenie świata na Gruzję pozwoliło Putinowi wejść na Krym, tak przyzwolenie Polski i świata na Smoleńsk i to, co się działo po Smoleńsku, pozwoliło zestrzelić mu ten samolot”.

Kolejna granica została przekroczona.

Jerzy Skoczylas

rozpylaczek
O mnie rozpylaczek

Stoję tam, gdzie stało ZOMO, dziecko resortowe, dziadek z Wehrmachtu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka