Blog PM Blog PM
805
BLOG

Lider obiecal Marysi prace za nazwanie Tuska zdrajcom

Blog PM Blog PM Rozmaitości Obserwuj notkę 13


Moja Danusia wrocila, usmiechnela sie i zakomunikowala:
- Wrocilam z rekonesansu!

Mysle, ze taka eskapade nazywa sie prowadzeniem kwerendy.
To mialas na mysli? Czy nie? Danusia wyjasnila co miala:
- To slowo oznacza w zwyklym jezyku mniej wiecej czynnosci sprawdzajace, przygladanie sie czemus, czyli eksploracje.
- Cos miedzy poszukiwaniem i penetrowaniem, poznawaniem i podpatrywaniem.  

- Wrocilam z San Francisco, poniewaz naprawde zrobilo sie tam nieprzyjemnie.  Wiadomo, przeciez to Zachod.
Ale warto bylo? tak z seca zapytalem.
- I tak i nie - odpowiedziala, pewnie zatopina w myslach.

- Ale dlaczego pytasz? po chwili zaciekawila sie.
No wiesz. Chcialem cie zaskoczyc dobrym pytaniem, skoro cala jestes w skowronkach. Czy to zle?
Sorry - zmieszalem sie, widzac jej niepewna mine - moze nie powinienem pytac.
 
- To ja tez cie zapytam, OK? Moge?
No przeciez, wal.
- To moge?
Tak, tylko nie pytaj, co bedzie dalej z Ukraina. 
- Dlaczego? - uspokoila mnie. To dobre pytanie. 
Ale ja nie mam pojecia! I obawiam sie, ze nikt tego nie wie.
- No wlasnie - westchnela - tak myslalam. To co bedzie?
 A po co pytasz?
- Bo wszyscy pytaja. I wszyscy szukaja odpowiedzi.

Powiedzmy, prawie wszyscy. No to jak? Fajnie bylo? opowiedz...
- Po ulicach snuja sie dresy w spacerowkach, tzn. w obuwiu na rzepy.
Obwieszone karki o nieobecnym wzroku raczej nie wzbudzaja zaufania.
Nawet trzymajac pod pacha wygrana na loterii ksiazke za dolara.. Dziwni, krotko mowiac, nie przekonuja.
No nie wiem, skoro dres stawia sobie wygrana na loterii na polke obok wazonu, to cos w tym jest. Doprawdy.
Moze mysli: - Cholera, chyba naprawde jestem wielki! 

- Powaznie. Sa wakacje a dziesiatki tysiacy dzieci przemycaja do usa, to powazny problem tamtejszej adminstracji. Sama nie wiem, jak to skomentowac - podsumowala.
A dlaczego o tym wspominasz? No po co.
- Wiesz, jestem wrazliwa na los biednych dzieci. Sumienie mi milczec nie pozwala. 
Wiem. Dzieki Bogu w condo jest inaczej, nasze panstwo dba nawet o nienarodzone. Nie to co w takiej cywilizacji smierci. I bardzo dobrze, ze tak jest, nareszcie bedzie tak, jak powinno byc. Pelna kultura, w morde. 

Zmienilem trudny temat na latwy. Wiesz, ze wygrali Niemcy?
- No wlasnie. Opcja niemiecka wygrala chyba 25 mln euro.  
W finale strzelili 1, w polfinale 7. Moze dlatego porownuja ich do tego rudego, co mial dziadka Niemca. Lud to kupi.
A mowia, podobno Niemcy nie strzelali tak dobrze od 70 lat!
- No tak, PO nie ma ambicji. Pewnie przemilczy skandal, beda sie podlizywac Angeli.
- A co na to nasza opozycja?
Pan przyszly premier do przyjecia dla wszystkich powiedzial, co mysli o zdrajcy.

- Mamy tu do czenienia z kolejnym dowodem na niekompetencje tego rzadu i premiera Tuska osobiscie. Zareczam panstwu, ze po naszym dojsciu do wladzy, Niemcy juz nigdy nie wygraja zadnego Mundialu...

Nasza Marysia Kochana Patriotka tez udzielila ciekawego wywiadu:

- Pan premier, ktory mnie kocha, osobiscie zaproponowal mi ciekawa prace, autograf, 8 G pamieci i powiedzial:
Marysiu, wiesz, teraz mamy trudna sytuacje. Moge ci jedynie zaproponowac taka wakacyjna prace jako opiekunce mojego kotka a pozniej cos sie wymysli lepszego. 
 

- Jestem za PiS!
- I zeby byly fajne przeceny w ZARZE.

PM™


 

Blog PM
O mnie Blog PM

Wygwizdanemu wicepremierowi bez zdolnosci honorowej porzadny obywatel naplulby w twarz. Rodactwo probowalo oddac w rece SBeka polskie koleje. Tak chce oszukana piecioma setkami 20% wiekszosc. TW aktor, alimenciarz Kurski, skazana Kania z tow. Piotrowiczem ustalaja standardy dla 80% mniejszosci. Wpisy 'druzyny' dziobakow nie pasujace do nowej koncepcji bloga beda wygaszone. Razacym nieporozumieniem jest porownywanie dobrej zmiany, dzialan takich troche ekstraordynaryjnych, z cenzura prewencyjna.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości