lestat lestat
885
BLOG

Najlepsza trójka LED ZEPPELIN - propozycje i głosy

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 37

 W trójce usłyszałem , że 2 czerwca będzie dniem zespołu na antenie , bo płyty w nowym blasku mają na nowo się pojawić .

Tak sobie chwilę podumałem jaką ja bym stworzył prywatnie najlepszą trójkę tego zespołu .
I wyszło mi jakoś tak inaczej :)

Pierwsza płyta zespołu jako całość – w czasach podstawówki a miała podstawówka 8 klas , odtwarzana niemal codziennie i sam się uśmiechnąłem – w pierwszej trójce mojej żadnego .

Wiem aby wybrać trzy trzeba pominąć kilkanaście utworów gigantów .

NUMER 3

Ostatnia płyta ( Cody nie liczę ) ostatni utwór . Chyba tylko Floydzi machnęli swój ostatni utwór mocniej .

I’m gonna crawl

NUMER 2

Oczywista oczywistość czyli

Who lotta love

NUMER 1

Mnie powalił gdy usłyszałem i zdmuchnął mi lotte na dwójkę czyli

Kashmir 

Można głosować max trzy utwory . Zobaczymy co się okaże czyli tworzymy najlepszą trójkę LED Zeppelin według Salonu 24 .

Kazdy z trójki wymienionych zalicza 1 głos .

 

1. KASHMIR 
2. WHO LOTTA LOVE 
 3. STAIRWAY TO HEAVEN 
4. SINCE I've BEEN LOVIN' You 
 
  
  5.  NO QUATER
  DAZED AND CONFUSED 
 
 6.    WHEN THE LEVEE BREAKS
   I’m GONNA CRAWL 
     IMMIGRANT SONG
 

  7. TEA FOR ONE
    ACHILLES LAST STAND
    D’YER MAK’ER

    RAIN SONG

   MOBY DICK 

 

 p.s. a trzy lata temu wkleiłem takiego klipa 

 

 

 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości