zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
586
BLOG

Z czymś takim spotkałem się po raz pierwszy...

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Społeczeństwo Obserwuj notkę 9

         Mam świadomość, iż "produkując" się w sieci jest się narażonym na kontakt ze skrajną głupotą, chamstwem, prymitywizmem i wszystkim co niesie ze sobą ściek ... Różne padające pod moim adresem epitety i wzajemnie wykluczające się opinie czasami irytowały ale częściej dziwiły swoją arogancją i śmieszyły  myślowymi schematami. Nie przeczę - czasami się odwinąłem bo uważam , że jeśli spiętrzenie chamstwa i prymitywizmu przekroczy pewną granicę to tak właśnie trzeba zrobić...

Ale nigdy do tej pory , nikt  w żadnej nawet najgorszej pyskówce nie osmielił się przywołać choroby mojej Córki. 

Jak zapewne zuważyliście, pisząc o chorobie, w żaden sposób nie mieszam do tego moich ocen dotyczących bieżacej polityki. Proszę jedynie o pomoc i ku naszej radości tę pomoc od Was otrzymuje. 

            Zapewne znajdą się tacy, którzy powiedzą, że sam się prosiłem bo rozmawiałem z kimś, z kim nie warto rozmawiać. Może to i racja... Może rozmowa z osoba wypraną z umiejętności myślenia i pozbawioną symbolicznego kawanta empatii jest rozmową z gruntu skazaną na taki własnie finał ... Ale jeśli tak jest to życie nasze stanie się bardzo smutne - wszak życie w stadzie może i daje bezpieczeństwo ale nie rozwija ....

 

 

 

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo