Amstern 3.14 Amstern 3.14
361
BLOG

+ Dieter Hildebrandt +

Amstern 3.14 Amstern 3.14 Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Dzisiaj rano zmarl Dieter Hildebrandt.
W wieku lat 86 przegral z rakiem.

Najwiekszy niemiecki kabarecista polityczny. Wielki Slazak (Dolny), urodzony wedlug niemieckiej Wikipedii w Bunzlau. Wedlug polskiej WIkipedii byl to "prezenter telewizyjny" urodzony w Boleslawcu.
Autor, aktor, spolecznik.

Jako ze kazdy smiech przedluza zycie o 3 minuty, to Dieter Hildebrandt przedluzyl moje zycie o co najmniej pare dni. Za co Mu dzieki.

Niech spoczywa w pokoju.



Cytaty:
"Bildung kommt von Bildschirm. Wenn es von Buch, hieße es Buchung.“. Tu spalil. Zamiast Bildschirm mialo byc "Bild".
"Politiker muss man nicht achten, man muss auf sie achten."
"Soldaten verfolge ich seit vielen Jahren mit einem begründeten Misstrauen. Wer nicht alles versucht, dem Soldatwerden zu entgehen, muss zu Hause Feinde haben."

119191

O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Dim Legionnaire Coryllus Lem Zygmunt Bialas Szamanka Wieslawa Krzysztof Osiejuk Eska Szpak80 AlterNemo II Wojciech Pomorski Kate1 Giz 3miasto szczurbiurowy - Maciej Świrski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości