Piontek Piontek
746
BLOG

Ostatnie zdjęcia śp. Prezydenta Kaczorowskiego

Piontek Piontek Rozmaitości Obserwuj notkę 3

To są zdjęcia śp. prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego wykonane 15 godzin przed tragiczną śmiercią. W tym dniu złożył wizytę Biskupowi Polowemu Wojska Polskiego gen. dyw. Tadeuszowi Płoskiemu, których złączyła później ta sama godzina śmierci.

Jest pośród nich jedno zdjęcie które dla mnie jest szczególne. Prezydent Kaczorowski nawiedził kaplicę katyńską, która znajduje się w Katedrze Polowej Wojska Polskiego. Obok Prezydenta stoi mój serdeczny przyjeciel śp. ks Jan Osiński (patrząc na zdjęcie po lewej stronie). Kilka godzin wcześniej odprawiałem z Nim  Mszę świętą, która okazała się osatnią w jego życiu. Wieczorem, śp. Biskup Płoski odprawiał ostatnią Eucharystię, jednak ks. Jan pełnił w niej funkcję ceremoniarza.

To były ostatnie chwile kiedy ich widziałem.

http://www.ordynariat.pl/pl/407_466.html

Z tych "kwietniowych dni" zrobiłem, trochę nieudolnie, krótki filmik zamieszczony na youtube:

http://youtu.be/SS5UpunwcQo

Dziś jest taki szczególny dzień w którym Ich wspominam - Dzień zaduszny a już jutro kolejny pogrzeb ...

 

Piontek
O mnie Piontek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości