Infidel Infidel
940
BLOG

Książkowi zabójcy zwierząt

Infidel Infidel Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Książki zawierają kłamstwa.

 Tomiś to był mój żółw grecki.
Od 15 lat byliśmy razem. Razem się bawiliśmy, choć komuś może się wydawać, że żółw jest powolny i nieinteligentny. Nieprawda.

Kupując żółwia, kupiłem książkę ŻÓŁWIE, MOJE HOBBY II  (eds.) autorstwa ELENY I MARKO SZAPKAROW-ORŁOWSKICH, wydanej przez ZOO-MARKET: Warszawa 1995, Autorzy w sekcji ...“żywienie” polecili prawie wszystko, czego żółwiowi nie wolno jeść, by nie zachorował i nie zdechł, w tym sałatę, która ekspresowo niszczy wątrąbę.

Teraz to wiem, a wtedy głupi byłem, zawierzywszy parze nieuczciwych autorów, którzy fałszywie opisali jak i czym karmić żółwie greckie..Za śmieciową książkę na dodatek zapłaciłem dość wysoką cenę. Człowiek kupuje książkę jak pielęgnować swojego pupila w nadziei, że autorem jest specjalista, od którego posiądzie wiedzę, a nie fotograf, który zamieści kikanaście cienkich jakościowo fot.


15 lat to nie długo w życiu żółwia, który normalnie dożywa wieku człowieka. Tomiś już nie dożyje tego wieku, Tomiś już więcej nie będzie się bawił ze mną, bo odszedł, a ja z powodu niemożliwości stosownego dokarmienia samych autorów książki, co z przyjemnością bym uczynił, przesterzegam wszystkich przed ELENĄ I MARKO SZAPKAROW-ORŁOWSKIMI. Jeśli macie jakąś pozycję tego duetu - zapytajcie weta od konkretnego zwierzaka, co o niej sądzi. Najlepiej zanieście od razu do skupu makulatury.


ELENO i MARKO SZAPKAROW-ORŁOWSCY - nie niszczcie ludziom życia, nie zabijajcie naszych ukochanych, z którymi się zżyliśmy i które kosztowały nas wiele opieki, pieniędzy, które dały nam wiele radości. Zwierzę to nie człowiek, ale także życie, chronione przez przepisy prawa. Dzięki Waszej mądrości i zachłanności od 26.06.2012 nie ma Tomisia. Pozostał na zdjęcią i filmach, jak ten poniżej.

http://youtu.be/mA7ccfSrEdk

Uprzejmie proszę moich znajomych, by rozpowszechniali ten post, aby mniej z nas padło ofiarami takich jak ELENA I MARKO SZAPKAROW-ORŁOWSCY.

ps

Niie było mnie tu dwa lata; wystąpił ważny powód, że postanowiłem się podzielić smutkiem.

Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie