Exen
Exen
GPS GPS
1144
BLOG

Dlaczego sławy bronią Komorowskiego?

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 3
Bo Komorowski Bronisław.
A oto skrót debaty:
  1. Komorowski: „Flagę Platformy Obywatelskiej wyprowadzić!”. Olejnik: „To ja ją tu postawię”.
  2. Komorowski stawia zarzut, że za Dudą stoi Macierewicz, który uważa, że w Smoleńsku była mgła. (To może i Skłodowska-Curie była kobietą!?).
  3. Komorowski: „Panie! W ręce trzymam mój plan, w którym zapisane jest jakie podatki chciałbym obniżyć w drugiej kadencji! I to jest realne działanie a nie slogany!
  4. Komorowski stwierdza, że Duda to średniowiecze, bo prof. Szczerski napisał w 2005 roku: „dyktatura Ewangelii”. (Tymczasem prof. Szczerski wyjaśnia: to tekst literacki, political fiction, a nie jakaś poważna opinia! To był tekst, który powstał 10 lat temu, i był to utwór literacki, political fiction. Opisywaliśmy rzeczywistości alternatywne na zlecenie redakcji kwartalnika „Pressje”. Losowaliśmy tematy, mi wypadł temat dotyczący fundamentalizmu. To nie był żaden program polityczny, ani żaden manifest moich poglądów, ani nie jest to żaden program dla Polski. To, powtarzam, literacki tekst.)
Komorowski został strollowany. O co tym służbom chodzi?
Grzegorz GPS Świderski

Strollowany naród <- poprzednia notka
następna notka -> Antysystemowiec

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka