obektywnykrytyk obektywnykrytyk
437
BLOG

Papież atakuje prawdziwych Polaków, katolików

obektywnykrytyk obektywnykrytyk Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

A co robią hipokryci? (...) Robią z siebie dobrych, mają miny jak ze świętego obrazka, modlą się patrząc w niebo tak, żeby ich zobaczono, czują się lepsi od innych. (... ) Mówią tak: jestem żarliwym katolikiem, bo mój wujek był wielkim dobrodziejem, mam taką i taką rodzinę, a ja poznałem takiego biskupa, takiego kardynała, takiego ojca – mówił papież.

Franciszek ubolewał nad tym, że tacy ludzie „czują się lepsi od innych”. Papież stwierdził jednoznacznie, że taka postawa to hipokryzja.

- Nikt nie jest sprawiedliwy sam z siebie. Wszyscy potrzebujemy usprawiedliwienia, a jedynym, który nas usprawiedliwia jest Jezus Chrystus. Bez tych pozorów widać, że ci przebrani chrześcijanie w rzeczywistości nie są chrześcijanami – oświadczył Franciszek.

 

 

http://niezalezna.pl/53022-papiez-ostrzega-przed-hipokryzja-w-kosciele

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo