Eternity Eternity
642
BLOG

Mam was głęboko w de…

Eternity Eternity Polityka Obserwuj notkę 18

Foto: DIETER NAGL/AFP/Getty Images Terror-Anwalt Lennart Binder und sein Klient Mohamed M.

Terror-Anwalt Lennart Binder und sein Klient Mohamed M.  photo: DIETER NAGL/AFP/Getty Images

Jak widać na zdjęciu Mahamet M. ma ich w dupie. Stad tytuł notki. 

 

Mam was w dupie...

Potop? To dopiero poczatki, aczkolwiek Amerykanie nazywaja to juz wojna.

Mam was w dupie...

Wspolpraca turecka. 

ER KANN SICH DIESE JA VON ASSAD HOLEN!
Turkish "Cooperation"
 
Mam was w dupie...
 

Hundreds of thousands are still waiting on the

Turkish coast

To come to Greece!

Mam was w dupie...

Mam was w dupie...

Mam was w dupie...

Mam was w dupie...

Puk, puk, mozna?

Mam was w dupie...

UE oczekuje kolejnych 5 milionów imigrantów do 2018 roku.

 

Mam was w dupie...

Lewicowa propaganda ma sie doskonale. Coś się stało ‘panowie’?

Kilka powyzszych przykladow z Austrii dotyczy calej Europy. Bez drastycznych rozwiazan, wkrotce moze byc za pozno. Szkoda slow, bo niestety przyklad Izraela niewiele nauczyl. 

 

http://theaustrianbankerspiderweb.blogspot.ca/p/asylland-osterreich.html

 

Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka