Zapluty przypomniał o kasztanach - moje własne
Zapluty przypomniał o kasztanach - moje własne
Ufka Ufka
782
BLOG

Kolorami jesień się zaczyna

Ufka Ufka Rozmaitości Obserwuj notkę 35

Pierwszy raz kiedy nie muszę się martwić o wynik wyborów . Będę nad tym myśleć 26.X kiedy już będę znała wyniki - ale przecież chodzi jedynie iloma głosami PIS zwycięży. Nie wierzę w żadną koalicję antypis - zwłaszcza przy prezydenturze Adrzeja Dudy. I nie musimy przeciągać na swoją stronę żadnych posłów - wystarczy że będą posłami niezrzeszonymi.

1001 notki o księdzu Ch. nie napiszę - to że media się tak ekscytują tym zdarzeniem nie oznacza, że ja mam się tym zajmować. Oczywiście przykre, że temat księdza zastąpił mamęMadzi ale to nie znaczy że każdym czlowiekiem który się sprzeniewierzył swoim ideałom mamy się zajmować.

No więc zanim pierwsze przymrozki zwarzą te piękne kolory - pooglądajcie!

Zobacz galerię zdjęć:

Rozdaję ile mogę ale już nie przeżywam jak spadną Bo wiem że sarenki będą miały deser
Rozdaję ile mogę ale już nie przeżywam jak spadną Bo wiem że sarenki będą miały deser Ostatnia nadzieja architektów pięknie się przebarwia jesienią Pszczoły jeszcze pracują Polowałam na balię u złomiarza i wreszcie mam! Niestety róża mi zdziczała ale nie mam sumienia wyciąć Uwielbiam begonie - kwitną od wiosny do mrozów Białe I czarne Na koniec coś dla ciała I dla ducha - nalewka śliwkowa na reeksporcie z Obwodu I dla kominka
Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości