andrzej.budzyk andrzej.budzyk
621
BLOG

Druga tura - dostałem telefon!

andrzej.budzyk andrzej.budzyk Społeczeństwo Obserwuj notkę 7

Na poniedziałek zaproszono mnie na  szkolenie przypominające procedury wyborcze w drugiej turze wyborów samorządowych na Mokotowie.

Zadzwoniłem do piątki (dwóch dziewczyn i trzech menów) członków szpitalnej, zamkniętej komisji wyborczej i dowiedziałem się, że nikt nie rezygnuje...

andrzej.budzyk.salon24.pl/616072,informatyczne-wsparcie-glosowania-co-mi-nawalilo

W moim telewizorze na koniec programu "Dwie prawdy"

Roman Kurkiewicz i Jan Wróbel - twórcy programu "Dwie prawdy"

zdjęcie archiwalne: z sieci www.tvn24.pl/dwie-prawdy,101,m/dwie-prawdy-codziennie-w-tvn24,445061.html

Roman Kurkiewicz przekazał za wydawcą, że Państwowa Komisja Wyborcza zawiesiła pracę w związku z wtargnięciem prawicowych aktywistów...

Wiec na dwoje babka wróżyła.

- Niesforne Dziecię Gutenberga.

Ciekawy świata i życzliwy ludziom, ale nie pozbawiony szczypty złośliwości niezbędnej do przeżycia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo