Piotr Stróż Piotr Stróż
986
BLOG

Józef Moneta (jozefmoneta) skasował komentarz

Piotr Stróż Piotr Stróż Rozmaitości Obserwuj notkę 19

Józef Moneta (jozefmoneta) skasował komentarz,

 

 

czytam ze zdumieniem na salonie dwudziestym czwartym i muszę przyznać, że nadal jestem w szoku. Jak to możliwe? A jednak…, zapragnąłem sprawdzić i spiesznie zerknąłem na Blog Józefa i jeszcze gdzieś, i znalazłem tam potwierdzenie skasowania.

Czyli coś musi być na rzeczy - pomyślałem sobie, skoro skasowany ten komentarz, to musiał dotykać istotnych kwestii, albo co - jak stosunkowo niedawno napisał Kisiel:


Warto czytać Piętaka - Kisiel: "Imiona rzeczy.blog Kisiela" - Salon24


12 kwi 2013 –Jakiś czas temu nawoływałem, by nie zaglądać na blog odszczepieńca Piętaka, który jeździ po PiSie jako po burej suce. Dziś zmieniam zdanie ...

 

Lubię sczytywać Józefa, to niezastąpione źródło informacji. Niejedną już powziąłem dzięki Niemu.

Ale o co chodzi…

Sprawa dotyczy niejakiej Pani Ewy Wójciak z Teatru Ósmego Dnia (Dyrektora / Dyrektorki tegoż Teatru) i jej Ojca, Juliusza, który wg info w skasowanym komentarzu był… UB-ekiem. I to kolejny szok. Chociaż – z drugiej strony - może też wyjaśniać bojową postawę bojowniczki bojącej się PiS-a jak Piekła. Podziwiam tę wzniosłą i odpowiedzialną postawę, ja sam to przyznam, że aż tak wysoko nie latam – znaczy się jakoś nie mogę się wznieść na taki poziom bojania / bojowania, żeby bać się tego PiS-a aż tak, ale może kiedyś dojdę, a przypadkiem właśnie spotkałem prześliczna dziewczynę w kujawsko-Pomorskiem, o cudownie romantycznym Imieniu i do tego wrażliwą, a nawet rozumną, że wdziękach właściwych dziewczynom, nie wspomnę. I oczywiście kochającą Platformę Obywatelską, chociaż z problemami, bo np. aferę hazardową i inne dostrzegając, zauważyła, że ideałów nie ma. Znaczy się nadal bardzo Ją kocha i popiera, tę Platformę, Obywatelską, a nawet gejów w walce o ich słuszne prawa do samostanowienia, czy czegęś tam, bez względu na potknięcia – czyli Wierna. No i oczywiście wstydzi / wstydziła się za tego PiS-a i Kaczyńskich, a szczególnie to za Panią Minister Spraw Zagranicznych, jak tam jej było / jest – nie pamiętaliśmy akurat oboje, ale wiemy o kogo chodzi, i za to też ją podziwiam. Że to wstyd, zacofanie, ceimnogró i ograniczenie się dowiedziałem i jeszcze, że jakby ktoś chciał zamordować Kaczyńskiego, np. Putin, to zrobił by to na Krakowskim Przedmieściu nawet, takie to teraz nowoczesne sa środki i metody.

Spotkałem jeszcze w barze tam w Kujawsko Pomorskiem kolesia z Warszawy (tak mówił, że jest z Warszawy, nie mylić z Ciechocinkiem), ale jak się go spytałem, czy mieszkał w Warszawie w latach 90. to powiedział, że nie, ale bywał. Też kochał Platformę i Pana Premiera Donalda Tuska osobiście i tłumaczył mi, jakie to odpowiedzialne to premierowanie, że Pan Premier to odpowiada za wszystko co się dzieje w kraju, i jakby nie on to może nawet byśmy nie mieli na piwo i nie pili tego piwa, bo byśmy nie mieli na piwo, albo co, ale mi nie postawił, ani nie użyczył znajomemu dziadkowi, któremu z kolei ja polałem odrobine Mamrota, ale nie tyle z dobroci serca ile, ze mi nie smakował (chciałem spróbować co to za wynalazek), ale generalnie to piłem za swoje. Szkoda, ze koleś nie pozwolił mi dojść do słowa, może bym mu przypomniał jak to stolicą mafia rządziła i kto zaprowadził porządek, ale… i tak by nie uwierzył chyba. J

PS

Podobno za Kaczyńskiego benzyna i EURO były po 3,70.

Źródła:

Józef Moneta skasował mój komentarz

 Dlatego odtwarzam go tutaj: Juliusz Wójciak, ojciec Ewy Wójciak - dyrektor Teatru Ósmego Dnia w...

08.05.2013 14:18

http://september.salon24.pl/505985,jozef-moneta-skasowal-moj-komentarz

@

Nie dotyczył tematu mojej notki to skasowałem. Pfff

JOZEFMONETA 156611935 | 08.05.2013 14:28|| link  odpowiedz

 

Ewa Wójciak: PiS-u bałam się jak piekła

http://piotr.salon24.pl/493763,ewa-wojciak-pis-u-balam-sie-jak-piekla

Ewa Wójciak: PiS-u bałam się jak piekła

http://wyborcza.pl/1,76842,8218531,Ewa_Wojciak__PiS_u_balam_sie_jak_piekla.html?as=2

 

 

 

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości