francesco francesco
21634
BLOG

Zeznania Andrzeja Czajki - bijącego policjanta z 11.11

francesco francesco Polityka Obserwuj notkę 14

Te zeznania mają w sobie tyle ekspresji, że nie tylko postanowiłem je zacytować, ale i odczytać. Mają moc!

„Zauważyłem mężczyznę, który trzymał w ręku kostkę brukową. On rzucił kostką w naszą stronę ale nie trafił, trafił chyba w samochód. Podbiegłem do tego mężczyzny. Stanęliśmy naprzeciwko siebie. Wezwałem go do zachowania zgodnego z prawem, powiedziałem że jestem policjantem. On powiedział, że wie i zaczął uciekać. Zaczęliśmy się szarpać. On był agresywny i dlatego wobec niego zastosowałem chwyty obezwładniające. Został skuty z tyłu i oparty o budynek. Później doprowadziłem go do radiowozu. To wszystko.”

A oto wersja audio: [ LINK ]

francesco
O mnie francesco

Jestem świadomym Polakiem, Europejczykiem i obywatelem tego świata. Możesz mnie też nazwać czujnym recenzentem rzeczywistości.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka