publicysta publicysta
238
BLOG

2017 kalendarz "P&P" styczeń Lenkowska

publicysta publicysta Kultura Obserwuj notkę 1

            

                 Znalezione obrazy dla zapytania krystyna lenkowska

                                           

                                                          Krystyna Lenkowska

                                                poetka, tłumaczka. Rzeszów, Poland

                                 

  

                                            Emily Dickinson "Prawem białego wyboru"
                                                 tłumaczenie Krystyna Lenkowska

 

                                                Mój - Prawem Białego Wyboru
                                                Mój - z Królewskiej Pieczęci
                                                Mój - Znak w Szkarłatnym Więzieniu czego
                                                Krata - nie więzi!

                                                Mój - Odwołany z Grobu - tutaj
                                                Mój - w Oku - i w Weto!
                                                Potwierdzony
                                                Ekstatyczny Zapis!
                                                Mój - nie na pastwę Wieków!

 

                                          Facebook, Wiki, przykładowy Festiwal

 

 

wiersz: lenkowska.art.pl/images/e_dickinson1.png; foto: adamwalanus.pl/2016/parma06/160612-1704-09.jpg; adamwalanus.pl/2016/parma06/index.html

"Poetry&Paratheatre" Kalendarz 2017 © ®                                          

publicysta
O mnie publicysta

uwielbiam przyrodę, filozofię, sztukę  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura