Habemus...
Habemus...
Jakelo Jakelo
188
BLOG

16 października 1978 roku.

Jakelo Jakelo Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Z tego co pamiętam... był jesienny wieczór... u kumpla z podstawówki gadaliśmy o tym i o owym... jak tam w nowych szkołach, bo on był w technikum a ja w ogólniaku. Nagle do pokoju przyszła jego mama... "Wiecie chłopcy co się stało?" -pyta nas. "-Nie, no bo co mogłoby się stać" - odpowiedzieliśmy... "Polak został wybrany na Papieża..." "O rany!" -krzykąłem i natychmiast wybiegłem na ulicę... Po chwili rozległ się dźwięk dzwonów... biły chyba przez kwadrans... l nagle przypomniałem sobie słowa dziadziusia z lata, przed konklawe: "Włocha, cięgiem ino Włocha, a jakby tak Polaka wybrali..." Siedzieliśmy na ławce pod papierówką... zaśmiałem się tak głośno, że żółte jabłko spadło na stolik... "Prawda. Spełni się... kiedyś...." No i spełniło się nam...
Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo