Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk
519
BLOG

Po wakacjach

Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 9

Jedni się właśnie na wakacje udają, ja właśnie z wakacji wróciłem. Wakacje były długie i niezapowiedziane. Moi Czytelnicy zapewne pomyśleli, że utonąłem lub, lub, że porwały mnie siły nieczyste. Z tym „porwaniem” to nieomal prawda. Porwały mnie – podróże do odległych i tajemniczych krain.

 
Najpierw była to Kraina Fraktali. Podróżować tam trudno – drogi zawiłe, mało uczęszczane, igła kompasu wariuje, skacze nieoczekiwanie to w prawo to w lewo. Łatwo się zgubić lub wpaść we fraktalną głębię.
 
Kraina fraktali
 
Wyszedłem z tego cało. 16-go czerwca, ostatecznie i definitywnie, skończyłem pracę nad książką – poszła do druku
 
Quantum Fractals
 
Gdy jeszcze wędrowałem wśród dzikich fraktali, już myśli moje kierowały się ku innej podróży – tym razem zupełnie innej – do krainy leżącej na obszarze dzisiejszej Turcji i zamieszkiwanej przez groźne Obcęgi, Nożyce i Eksponencjały. Wynikiem tej podróży był artykuł napisany wspólnie z jednym z Blogierów, często tu goszczących (jak zechce, to się ujawwni) – matematykiem z profesji. Napisaliśmy wspólnie jeden krótki artykuł, został już przyjęty do druku, pracujemy nad kolejną publikacją, obszerniejszą – umownie nazywamy ją „kobyłą”. Wymieniliśmy w międzyczasie ponad 300 mejli.
 
Kobyla
 
Z kobyłą jednak, jak to z kobyłą, nam się specjalnie nie śpieszy. Stąd i mój powrót z wakacji. Kobyła może poczekać do następnych – na przykład tych zimowych.
 
Wróciłem więc do domu – a tam co? A tam Remont. Remont to niemal taka sama klęska jak wojna. Co prawda młoty i piły to nie to samo co armaty i gąsienice, jednak pracować się nie da. Na początku czerwca moje miejsce pracy tak wyglądało :
 
Remont 1
 
Mówiono mi: potrwa tydzień ... Potrwało 33 dni! Czekać jednak, zresztą nie tylko pasywnie, było warto, bowiem już dwa tygodnie później (choć jeszcze przed położeniem wykładziny na podłogę) wyglądało to przychylniej dla oka:
 
Remont 2
 
Wreszcie, tydzień temu, i wykładzina była, a w parę dni i kurtyny na okna. Mam więc znowu miejsce do pracy. Czy je właściwie wykorzystam?
 
Oto jest pytanie. Ale o tym w następnej notce powakacyjnej notce.

Naukowiec, zainteresowany obrzeżami nauki. Katalog SEO Katalog Stron map counter Życie jest religią. Nasze życiowe doświadczenia odzwierciedlają nasze oddziaływania z Bogiem. Ludzie śpiący są ludźmi małej wiary gdy idzie o ich oddziaływania ze wszystkim co stworzone. Niektórzy ludzie sądzą, że świat istnieje dla nich, po to, by go pokonać, zignorować lub zgasić. Dla tych ludzi świat zgaśnie. Staną się dokładnie tym co dali życiu. Staną się jedynie snem w "przeszłości". Ci co baczą uważnie na obiektywną rzeczywistość wokół siebie, staną się rzeczywistością "Przyszłości" Lista wszystkich wpisów  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości