Neda Neda
100
BLOG

***

Neda Neda Rozmaitości Obserwuj notkę 2

 

 

 

I nie wiem czy jest to oświetlony las ciemną nocą

czy środek dnia w ciemnym lesie

I nie wiem czy wejść czy wyjść

I jestem sama

choć jest on

I jestem krucha

choć drżące dłonie - trzymając pewnie glock’a 19

                                                                               kaliber 9 mm

                                                                                           - kule noszą celnie

 

 

(a spadające niczym gwiazdy łuski wypalają na moich nagich ramionach świadectwo walki duszy z bezduszą)

 

Po oddaniu ostatniego strzału wkładam broń do kabury.

I oddaję wszystko, czego nie mam, choć jest we mnie

Neda
O mnie Neda

... moich słów Nasiona spadły na suchą Glebę i nie wyrosły. To moja wina. E.M.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości