Neda Neda
143
BLOG

Nieczytelna

Neda Neda Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 

 

Ze wstydem

na kole mojej duszy

odnajduję ostre niczym brzytwa

wypustki

którymi zadaję ból innym

którymi bronię się przed bólem innych

 

Wstydzę się choć są nieodrodną częścią mnie

           tak jak ja jestem nieodrodną córką swojego ojca

           nieodrodnym dorosłym dzieckiem syndromu aa

 

Ze wstydem

           trzymając między trzema palcami wieczne pióro prozy

poruszam dłonią

pisząc poezję

           jakbym była kimś lepszym

           jakbym nie była lepsza od najgorszej siebie

 

…a słowa wyrywają się

           zjadając wzajemnie swoje ogryzki i ogonki

uciekają, nieczytelne…

 

Ze wstydem

           na kole mojej duszy

odnajduję ostre niczym brzytwa

wypustki

 

A koło się kręci

i wypustki coraz szybciej tną moje ja

wewnętrznie…

Neda
O mnie Neda

... moich słów Nasiona spadły na suchą Glebę i nie wyrosły. To moja wina. E.M.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości