Freeman Freeman
770
BLOG

Amen

Freeman Freeman Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 27

Boże, Ty wiesz, wiesz najlepiej
nie jestem Twoim dobrym synem

łamałem Twoje prawa
kląłem Twoich urzędników

nic nie jesteś mi winien
ale błagam Cię, bo jak nie Ciebie, to kogo?

mój starotestamentowy, mściwy Boże
zrozum mnie, wspomóż mnie

pozwól zachować nienawiść
do kanalii i skurwysynów
do obłudników i zimnych cyników
do fałszywych płaczek
dzielących między chlipnięciami
kury i talerze Zmarłego

zdrajców mojego plemienia
Twojego plemienia

niechaj nigdy nie zwiodą mnie ich plastikowe łzy
niech nie zadrży mi ręka, gdy będę miał szansę

Twój Syn jest TAM z Tobą
a moje dzieci TUTAJ ze mną

one nie mają misji zbawienia ludzkości
a ja chcę tylko, żeby były wolne

daj mi tylko siłę by o to walczyć
i nie wciskaj mi kitu o miłosierdziu

choćbym miał zginąć na śmietniku
choćbym miał pójść żywcem do Piekła

Amen

11.04.2010

Freeman
O mnie Freeman

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka