publicysta publicysta
105
BLOG

z tomu "Twoja twarz"

publicysta publicysta Kultura Obserwuj notkę 0

                  

                      Twoja twarz



Tyle lat szukasz twarzy już jest jeszcze nie idę dalej
mama powiedz mi gdzie moja twarz nie umiem żyć
ty nie umieraj jak ja ją znajdę
ja ci przyniosę kwiaty pójdę daleko w góry na Hib
tam czysto pachnie rośnie tam świeże powietrze

świat zamieszkują gwiazdy pentagramy to ludzie
narysuj jedna kreska głowa dwie kreski w poziom ręce
dwie kreski jak rozstawione nogi w dół razem pięć
czerwonych kresek to są ludzie zawsze poza tobą

ty jesteś jak lewe nozdrze przy nim stoi anch
wraca cię do ciebie mówi ci o tym pod nosem ureusz
patrzy zawsze na anch taka funkcja ureusza pod nosem
nos jest bogiem dwie dziurki od nosa to jego stopy
tak idzie bóg patrzy w twoje lewe oko ty go nie widzisz
twoje oczy są w równowadze gdyż bóg ma na głowie okrąg
w nim kropka w ten sposób na twoim czole między oczami
masz czerwony dysk

bóg trzyma w rękach pierzaste skrzydła
one podtrzymują twoje oczy przeganiają rozpacz
znajdź swojego ptaka złóż mu ślubowania dam ci jeść
jeśli nie będzie co pójdę do lasu przyniosę liście
jeśli spadną liście wejdę na drzewo będę z tobą najwyżej
tam umrzemy razem jak nie będzie co będziemy śpiewać:

                   bóg jest jak pióro ptaka
                   ja je trzymam w ręku
                   pióro jest czerwone

                   za uszami jest kobra
                   jej płaszcz moje włosy
                   są zielone





„ciemne – wiosenne” hai-kai dla kasi



patrz trzymam marker w ręku
pojawiają się szybko czarne znaki
moja głowa przez cały dzień moje ręce
moje plecy bez przerwy pracowały!

Kto na mnie czeka?
Do kogo odchodzę?








z nieopublikowanego tomu "Twoja twarz",  2008

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
publicysta
O mnie publicysta

uwielbiam przyrodę, filozofię, sztukę  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura