Sowiniec Sowiniec
1939
BLOG

Nasz kolega "poszedł w politykę"

Sowiniec Sowiniec Polityka Obserwuj notkę 146

            Jeden z najbardziej rozpoznawalnych, popularnych, inteligentnych i chętnie czytanych blogerów Salonu 24 Paweł Rybicki (piszący w nim jako Rybitzky) został doradcą sekretarza stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Pawła Szefernakera w zakresie strategii komunikacji i mediów społecznościowych.

            - Moją rolą w Kancelarii Premiera jest rozbudowa komunikacji w internecie poprzez bezpośredni kontakt z obywatelami. Mam prawo dobrać sobie współpracownika, który będzie mi w tych kwestiach doradzał. Chciałem, żeby to była osoba, która wywodzi się ze środowiska internetowego. Systematycznie będziemy wprowadzać nowe formy komunikacji, takie jakie daje XXI wiek - powiedział portalowi Wirtulnemedia.pl Szernefeker, który był szefem internetowej kampanii prezydenckiej Andrzeja Dudy, a od 25 października jest jednym z najmłodszych posłów Prawa i Sprawiedliwości.

          Mimo zaangażowania politycznego Rybicki nie zawiesił działalności publicystycznej.    - W mediach nie pracuję od lutego 2015 roku, odszedłem z Wirtualnej Polski przechodząc do sztabu Andrzeja Dudy. Pisałem potem jeszcze tylko felietony dla „Gazety Polskiej Codziennie”, ale z tego już też zrezygnowałem. Ostatni mój tekst w „GPC” był kilka tygodni temu, na blogu nie pisałem już od miesięcy. Ale to z braku czasu raczej, bo nie zamierzam definitywnie porzucić blogowania - wyjaśnił portalowi.

           W sierpniu br. Rybickiemu wytknięto, że nie ogłosił wprost odejścia z dziennikarstwa do sztabu PiS, w czym on sam nie widział jednak nic niestosownego.

           - Przecież nie było już tajemnicą, gdzie pracuje, a felieton to nie materiał dziennikarski, tylko prezentacja poglądów. Jakby „Gazeta Wyborcza” mnie zaprosiła do pisania felietonów, to też bym nie odmówił - dodał.

            Wirtualne Media przypomniały, że Paweł Rybicki pisał teksty do serwisów Hotmoney.pl, Biztok.pl i Money.pl, Pardon.pl i Serialowa.pl, a od 2006 roku regularnie prowadzi blog w Salonie 24.

             Bardzo się cieszę z sukcesu naszego kolegi i życzę mu sukcesów w nowej, odpowiedzialnej pracy dla Polski, mając nadzieję na jego dalszą, aktywną obecność w Salonie 24.

 

Sowiniec
O mnie Sowiniec

filozof-fenomenolog, autor "Zarysu filozofii spotkania" i "Filozofów o godnym życiu", harcerz, publicysta prasy krajowej i polonijnej, przewodniczący Komitetu Opieki nad Kopcem Józefa Piłsudskiego, rzecznik Porozumienia Organizacji Kombatanckich i Niepodległościowych w Krakowie, były reprezentant prasowy pułkownika/generała Ryszarda Kuklińskiego w Polsce

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka