Marcin Gugulski Marcin Gugulski
503
BLOG

Mniej niż niewiarygodne zero?

Marcin Gugulski Marcin Gugulski Polityka Obserwuj notkę 21

Fortuna variabilis...

28 IV 2003: premier Leszek Miller do posła Zbigniewa Ziobro:  Pan jest zerem.

2 V 2004: premier Leszek Miller przestaje być premierem

31 X 2005: poseł Zbigniew Ziobro zostaje ministrem sprawiedliwości

 

10 VI 2013, premier Donald Tusk u Tomasza Lisa w TVP2:  Podjąłem decyzję, że chcę być dalej polskim premierem i do 2015 roku będę angażował się wyłącznie w sprawy krajowe. Być polskim premierem jest dla mnie stukrotnie ważniejsze niż te potencjalne awanse europejskie.

23 XI 2013: poseł Antoni Macierewicz zostaje wiceprezesem PiS

25 VI 2014, premier Donald Tusk do posła Antoniego Macierewiczu:  Jest pan jedną z ostatnich osób, które mogą twierdzić, że ja jestem niewiarygodny. Dane są jednoznaczne w tej kwestii!

22 IX 2014: premier Donald Tusk przestaje być premierem

 

31 X 2014: poseł Donald Tusk przestaje być posłem

8 XI 2014: Donald Tusk przestaje być przewodniczącym PO

12 XI 2015: poseł Leszek Miller przestaje być posłem

 

12 XI 2015: poseł Antoni Macierewicz po raz szósty zostaje posłem

12 XI 2015: poseł Zbigniew Ziobro po raz czwarty zostaje posłem

16 XI 2015: poseł Antoni Macierewicz po raz drugi zostaje ministrem – tym razem obrony narodowej

16 XI 2015: poseł Zbigniew Ziobro po raz trzeci zostaje ministrem sprawiedliwości

 

 

66 lat, czyli już - dzięki PiS - w wieku uprawniającym do emerytury, ale jeszcze nie składam broni, pracuję, piszę, liczę itd. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka