mesko mesko
432
BLOG

"Czas na zmiany". Hasło wyborcze kandydata...PO

mesko mesko Polityka Obserwuj notkę 3

"CZAS NA ZMIANY" Takie hasło zobaczyłem ostatnio na banerze wyborczym jednego z kandydatów do parlamentu. Zobaczyłem i nie wiedziałem czy się śmiać, czy wręcz przeciwnie. Moja konsternacja wynikła z tego, że kandydat posługujący się tym wyborczym sloganem o czasie na zmiany, startuje z listy nr 2 -Platformy Obywatelskiej.

Co trzeba mieć w głowie, żeby sobie wymyśleć takie hasło, kandydując z list partii, która władzę sprawuje od ośmiu lat? Poziom umysłowy Pana kandydata odzwierciedla chyba poziom jego elektoratu. Bo co niby chciałby zmienić kandydat partii, która cały czas nam wmawia, że jest coraz lepiej? Co chciałby zmienić kandydat partii, która przez ostatnie osiem lat mogła zmienić prawie wszystko, co chciała?

Hasło kandydata starującego z list PO jest najlepszym dowodem na to, że poltyka prowadzona przez jego partię, przez osiem lat rządów po prostu sie nie sprawdziła i należy ją zmienić.

Tak. CZAS NA ZMIANY, to mądre hasło. W ogóle w tej kampanii politykom PO zdarza się powiedzieć coś mądrego. Ja posłucham tego kandydata z baneru i innego polityka Platformy, który namawiał, by postawic na Platformie krzyżyk. Zrobię to z radością już 25 X 2015 roku.

mesko
O mnie mesko

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka