Anna Mieszczanek Anna Mieszczanek
542
BLOG

Demokracja z wisienką - Salonowi Szanowni Starcy może pamiętają

Anna Mieszczanek Anna Mieszczanek Polityka Obserwuj notkę 30

Napisałam o tym własnie w pw do giza 3miasto i miałam pisac do Ufki, Aspiryny, Pani Elig i jeszcze kilku Zacnych & Zasłuzonych & Zaprawionych w Bojach Salonowych ale w końcu pomyślałam, że po prostu powieszę to w notce.

Wiec: tadam, tadam!

Od paru dni jest juz w sklepie NowegoObywatela moja książka, w której zebrałam felietony pisane w latach 2003-2010 dla Obywatela ale i wieszane w salonie24.

Jak ktos ciekawy to nawet i o Igle - salonowej legendzie - coś tam znajdzie.

Zapraszam tu:

nowyobywatel.pl/2013/06/11/modlitwa-o-demokracje-z-wisienka/

 

A od Pani Łyzeczki spapugowałam pomysł (bo dobry: )) i zrobiłam tez ksiązce osobną internetową stronę:

modlitwaodemokracjezwisienka.manifo.com/

Czytajcie, kupujcie - kawał polskiej a też salonowej historii sie z tych moich felietonów zrobił: ))

 p.s. Jesli Ktoś lubi kupować w ksiegarni, to uprzejmie donoszę, że

Modlitwa o demokrację z wisienką

jest na przykład w legendarnym warszawskim  Tarabuku - www.tarabuk.pl

Piszę - SDP od 1981. Uczę ludzi sluchać się nawzajem - SMR od 2002? Podlegam też bezterminowej banicji od 3 12 2010 : http://administracja.salon24.pl/256104,zablokowane-konto-anny-mieszczanek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka