Niegdysiejszy Blondyn Niegdysiejszy Blondyn
772
BLOG

Donald Ci wszystko wybaczy

Niegdysiejszy Blondyn Niegdysiejszy Blondyn Kultura Obserwuj notkę 31

Donald Ci wszystko wybaczy,
Smutek zamieni Ci w śmiech.

Donald tak pięknie tłumaczy:
Zdradę i kłamstwo i grzech.

Choćbyś powiedział w rozpaczy:
„Tak, jestem zdrajca, to ja!”

Donald Ci wszystko wybaczy,
Bo winien jest tylko JK.

A gdybyś nas zdradził tak mocno jak ci,
Tak strasznie, okrutnie, tak wiesz,

Do ostatka, do szału, do dna,
Znieważaj nas wtedy i wrzeszcz.

Bo Donald Ci wszystko wybaczy,
Smutek zamieni Ci w śmiech.

Donald tak pięknie tłumaczy:
Zdradę i kłamstwo i grzech.

Choćbyś powiedział w rozpaczy:
„Tak jestem zdrajca, to ja!”

Donald Ci wszystko wybaczy,
Bo winien jest tylko JK.

Dlaczego w tym przeinaczeniu wybrałem imię Donald?
Tylko dlatego, że obecnie najbardziej kojarzy mi się z miłością, a tytuł oryginału brzmi przecież: Miłość Ci wszystko wybaczy.
Tekst oryginału napisał wspaniały Julian Tuwim,
wspaniałą muzykę skomponował Henryk Wars,
a wspaniale wykonała Hanka Ordonówna.


(piosenka znalazła sie na youtube dzięki piszczyk90

Tekst oryginału przeinaczył, sparafrazował, a nawet strawestował: Niegdysieszy Blondyn.

A co Ty zrobiłeś dla Ob-CIACHu?
może jednak zostaniesz mężem zaufania?

Błędne założenia sprawiają, że wnioski są nic nie warte. Kłamstwo, bardzo sprawnie potrafi udawać prawdę. No i mamy lodową górę nieporozumień. Góra lodowa ozdobiona jest emocjami, które utrudniają logice i kulturze wydostać się na powierzchnię. A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż uczciwi Polacy Jarosława mają!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura