jdm24 jdm24
541
BLOG

Geneza długu wg. Boniego

jdm24 jdm24 Polityka Obserwuj notkę 8

Dzisiaj krótko, ale trudno mi jest zachować milczenie gdy napotykam w sferze publicznej tak kuriozalną bzdurę nawet nie odnotowaną przez nasze media, przynajmniej jak na razie. Otóż wysłuchałem sobie konferencji pana Boniego na temat proponowanych zmian w reformie OFE. Na wstępie owej konferencji pan Boni uraczył nas taką bzdurą, tak groteskową iż doprawdy nie wiem jak mam to rozumieć otóż stwierdził pan minister iż oszczędzanie na OFE generuje nasz dług publiczny, napędza spiralę długu..... Myślałem że spadnę z krzesła może  ktoś mi to wytłumaczy w jaki sposób oszczędzanie może generować dług?

jdm24
O mnie jdm24

Staram się być rozsądny, często bladze szukając prawdy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka