teesa teesa
300
BLOG

Dobra zmiana

teesa teesa Polityka Obserwuj notkę 5

Nie mówię kto, nie mówię gdzie
Bo spotkać typy takie wszędzie w końcu zdarza się
Z pozoru bez intencji złych
Co wcale nie oznacza, że nie musisz bać się ich
Bo mają cel i mają plan
Poczucie misji plus ambicje grubo ponad stan
I pragną uszczęśliwić cię
I wierzą, że pewnego dnia się uda, chcesz, czy nie

Im chodzi tylko o to jedynie
By świat wyglądał, tak jak powinien
Przecież to oni wiedzą jedynie
Jak świat wygląda, a jak powinien

Potem ich wódz w asyście służb
Wczoraj zabawny taki, dzisiaj ani trochę już
Oświadczy, że w pamięci ma
I nigdy nie zapomni kto był przeciw, a kto za
Nie, że ci wolność odebrać chcą
Na jakiś czas po prostu trochę ograniczą ją
Dla twego dobra, nie z chęci zysku
Więc się nie obraź, no i nie pyskuj

Im chodzi tylko o to jedynie
By świat wyglądał, tak jak powinien
Przecież to oni wiedzą jedynie
Jak świat wygląda, a jak powinien

Idą, idą, lecą, pędzą nędza z bidą i bida z nędzą
Idą, idą, idą, idą nędza z bidą
Idą, idą, lecą, pędzą nędza z bidą i bida z nędzą
Idą, idą, idą, idą nędza z bidą

Jeszcze nie tu, ale już tuż tuż i czujesz ten na gardle nóż
Idzie głód, idzie chłód, a pod stopami trzeszczy lód
Płacze król, płacze rząd, że brać pieniędzy nie ma skąd
Takim, to nigdy dość, a ty się o swoje proś
A ty się o swoje proś

Idą, idą...

Bankier tłusty jak knur, co ma złota pełen wór
Dał ci grosz, a chce trzy i w żywe oczy z ciebie drwi
Bo czy dobrze, czy źle, to jemu musi zgadzać się
A ty płać, bo to wstyd, w końcu podpisałeś kwit

Idą, idą...

Tacę pcha ci pod nos ten co słyszy z nieba głos
Ty mu grosz, on ci raj, no co się głupi wahasz, daj
Kto wie, może to zbawi nas w ostatecznej wojny czas
Między dobrem, a złem
Między dobrem, a złem
Między dobrem, a złem, a które jest które, a bo ja wiem
Bo ja wiem
Bo ja wiem

Idą,idą...

teesa
O mnie teesa

„Er quildessë quetta, er morniessë cálë, er firiessë coivië: menelessë cumna calima wilë fiono” (Pieśń o stworzeniu Éa)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka