Cleofas Cleofas
1475
BLOG

"500+" to temat na groteskę mrożkowską, Szydło właśnie napisała prolog

Cleofas Cleofas Polityka Obserwuj notkę 110

Cztery rzeczy najbardziej podobają mi się z tzw. projektu PiS „500+”.

Pierwsza: Beata Szydło powiedziała, że dotrzymała słowa. Projekt był ponoć gotowy we wrześniu ubiegłego roku, a miał wejść w życie w listopadzie. Mamy luty 2016.

Nie wiadomo, czy w kwietniu wejdzie, bo wątpi w to Joachim Brudziński. Mianowicie nie jest gotowa na to logistyka samorządów.

Podoba mi się też, że Szydło apeluje, aby uniknąć sporów politycznych, czyli jej nie przeszkadzać. Nie jest to nawet śmieszne, tylko żałosne. Czyżby PiS nie zamierzał na „500+” pracować w Sejmie w nocy?

Podoba mi się bardzo, ale to bardzo, że (cytat, nie żaden wymysł) „z tego programu skorzystają wszystkie rodziny, bez względu na poglądy”.

Mrożek tego by nie wymyślił.

A jak rodzice nie mają poglądów? A jeżeli dziecko urodzi się też bez poglądów?

A najbardziej podoba mi się, że Platforma Obywatelska zgłosi swój projekt „500+” i Nowoczesna Ryszarda Petru.

O! Jeszcze jedna rzecz mi się podoba, ale tylko z akcentu niemieckiego, którego to narodu gwizd ponoć słyszano w Krakowie podczas zakończenia Euro 2016 piłkarzy ręcznych.

Niemcy nie mają „500+”, dochody mają najlepsze na świecie, więc dlaczego im tak samo się kiepsko poszerza populacja? Nie piszę o emigrantach.

Pisarze do piór! PiS przeminie, przeminie groteska i nie narodzi się nowy Mrożek! Cytaty z Szydło, z prezesa i pozostałych są lepsze niż z autora „Tanga”.

Cleofas
O mnie Cleofas

To - to już lekka przesada.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka