jazmig jazmig
326
BLOG

Do Waldemara.M - późno zacząłeś widzieć

jazmig jazmig Polityka Obserwuj notkę 1

Piszę do pana w ten sposób, ponieważ mam u pana bana. Pańska notka Koniec ukraińskiego parlamentaryzmu ma status ukrytej i trzeba wyłączyć filtr, żeby ją przeczytać.

Pisze pan o manipulacjach Poroszenki i organów władzy Ukrainy, sugeruje pan bezprawne aresztowanie parlamentarzysty itp. To jest prawda, co pan pisze, ale długo był pan ślepy.

Tego rodzaju manipulacje stosował już Turczynow, podczas wyborów partia opozycyjna była sekowana, utrudniano im start w wyborach, prześladowano kandydatów...

Zatruta roślina daje zatrute owoce. W Ukrainie nie ma demokracji, panuje coraz większy zamordyzm, a SBU zamyka bez sądu każdego, kogo chce zamknąć i dorabia potem uzasadnienie.

To wcale nie jest dziwne, bo taka jest natura banderyzmu - bolszewizmu - nazizmu. Macie władze banderowskie, dlatego macie takie, a nie inne postępowanie tych władz.

Zabanował mnie pan, bo ostrzegałem pana i podobnych panu, że to, co się dzieje w Ukranie, ta wojna domowa itp. nie służy Ukrainie. Należało rozmawiać z separatystami, a nie strzelać do nich.

Dzisiaj zbieracie owoce zaślepienia, a będzie znacznie gorzej, jeżeli przyjdzie ostra zima.

Teraz pański spokojny artykuł moderator Salonu24 ukrywa przed czytelnikami, tego się pan tutaj doczekał.

jazmig
O mnie jazmig

Jestem katolikiem, swoją wiarę traktują bardzo serio. Mam poglądy konserwatywne jak chodzi o sferę obyczajowości, i liberalne, gdy chodzi o gospodarkę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka