adam kadmon adam kadmon
373
BLOG

O spotkaniu blogerów w Koszalinie ...

adam kadmon adam kadmon Rozmaitości Obserwuj notkę 25

... można powiedzieć , że z ostatnią  , poranną korespondencją do mnie, właśnie przeszło w  chwalebny niebyt.  Wszyscy , pierwotnie zainteresowani , na dzień dzisiejszy mają 12 września  inne, pilniejsze zajęcia .  Jako prorokowła mi nieustająca Kadmonowa,  tako stało się , o czym z żalem uprzejmie donoszę.

Nie ujrzy światła dziennego  koszalińska inicjatywa , aby w kolejnych regionach czynić podobne spotkania, w wyniku których rzucono by  hasło zlotu blogerów ,  w przyszłym roku  ,  z okazji 10-lecia S-24. Zlotu , poza wpływem administracyjno-właścicielskim ; zorganizowanym tylko dzięki chęci i ENTUZJAZMOWI blogerii .  Pomysł jest, lubo zawisł  ( na razie ) w próżni.

             Tak więc na placu boju zostaliśmy tylko my obaj :  dobry bloger DEMOKLES ,  bo on z Koszalina  i ja - bo z sąsiedniej parafii.

                                                                   A L E 

pewnie spotkamy się pod gmachem Koszalińskiej Biblioteki Publicznej - Demokles i ja -  8-go września br. , około 17:00 , na inauguracji 12-go Europejskiego Festiwalu Filmowego

                     INTEGRACJA TY I JA ( " Wizerunek moją siłą " ) , gdzie zaistnieje sobie miasteczko festiwalowe. Ta piękna, niebanalna impreza potrwa do 12-go września , zaś zainteresownym podaję namiary niezbędne dla osobistego kontaktu :

biuro festiwalu - Koszalińska Biblioteka Publiczna , Plac Polonii 1 ,  75-415 Koszalin

tel : 48 94 348 15 41 - dyrektor Basia Jaroszyk

biuro.festiwal@integracjatyija.pl

www.integracjatyija.pl

 

Ps : Demoklesie, w razie draki , będę w biurze festiwalu  , na inauguracji  , o godz. 16:50.

                     I to byłoby na już.

 

 

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości