liber444 liber444
1008
BLOG

Wyciekł stenogram z rozmów z Ukraińcami

liber444 liber444 Polityka Obserwuj notkę 64

Poniżej prezentuje jego fragmenty, za autentyczność oczywiście nie odpowiadam:

D: Hospodar Poroszenko, hospodar Poroszenko, proszę, bardzo proszę mnie dopuścić do rozmów

P: Dudajew, a po co chcesz brać udział w tych rozmowach? Tam będzie się uprawiać politykę, a nie wymachiwać łopatką do piasku?

D: Ale hospodar Poroszenko, ja się bardzo przydam, ja jestem Duda niezłomna i ze mną wszyscy, ale to wszyscy bardzo się liczą

P: (chwila ciszy, niezidentyfikowane dźwięki, coś jakby krztuszenie sie ze śmiechu) No dobrze Dudajew, pomyślimy, skoro tak bardzo prosisz

D: Ale kiedy, ale kiedy dasz mi jakąś informację, bardzo proszę?

P: No powiedzmy, że w grudniu

D: W grudniu? A tak dokładniej?

P: Oczywiście po południu

 Na tym stenogram się kończy.

liber444
O mnie liber444

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka