lestat lestat
426
BLOG

Pałac Kultury i Nauki i czarna geomancja z Babilonu .

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 12

Bardzo dużo w S24 o PeKiNie . Tak sobie przypomniałem , że lat temu parę też notkę napisałem . o to ona 

                                                            * * * 

Zaparkowałem. Uiściłem opłatę . Wszedłem . Cholera kolejka . Akurat tych kilku facetów teraz musiało do fryzjera. NA podłodze koszyk z pismami . Jednego tytułu nie znałem . Czytam .  

                                                                         * * *

Zikkurat . Taka budowla . Z czasów Babilonu . Według koncepcji zikkuraty to były maszyny do przekazywania energii lub zasysania jej z otoczenia .Czasami jakiegoś zmumifikowanego trupa kładziono żeby robił za terafima . To takie coś co miało zasysać dobrą energię a emanować złą .

No to se Sowieci postawili taki zikkurat według zasad czarnej geomancji z Babilonu . Kopia idealna  

Proporcje , konstrukcja nawet kolory . Nawet marmury sprowadzono z Iraku . Ten zikkurat to mauzoleum Lenina .

Za terafima robi truchło Włodzimierza . Jedną rączką zasysa energię drugą kumuluje w sobie .  

Ponoć Stalin potrafił tym zawiadować i cała ta budowla stanowi przekaźnik złej energii i zasysacz dobrej . I żywi się ta maszyneria nieustannie – jak nieustannie ustawiają się kolejki by se na Włodka popatrzeć.

W artykule jest dużo koncepcji , że toto tak zasysa , że Ruskie od tego apatyczne , chorowite , walą wódę – bo wyssane .  

A Stalin cwaniak był . Jak tylko mógł to uciekał z Moskwy , na daczę . Mniej go wysysało .

Ale cwaniak Stalin tak dobrze wiedział co te zikkuraty potrafią zdziałać i jak ssać z ludzi , że po latach w kraju z którym mógł mieć kłopoty postawił też takie samo .

Ten zikkurat postawił w Polsce i nazywa się to Pałac Kultury i Nauki . Ponoć też zasysa i emanuje .

Tyle lektura czasopisma Nieznany Świat . Czasopismo do wczoraj mi nieznane :) 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości