grab jeden grab jeden
519
BLOG

Co Się Dzieje z Duszą Samoistnie Poronionego Zarodka?

grab jeden grab jeden Społeczeństwo Obserwuj notkę 20

Chciałem rozwiać Państwa wszelkie wątpliwości.

Otóż miałem Objawienie, w którym Rzekł:

Powiedz tym nieszczęsnym rybakom, żeby sobie dali spokój z tym zawodzeniem nad zygotami i zarodkami. Dusze nie są takie głupie, żeby dawać się zamrażać, abortować, czy samoistnie ronić.

Dusze sobie przeskakują, wybierając ostatecznie, w jakim ciele chcą przyjśc na ziemski świat, na kilka tygodni przed porodem. A czasami podczas albo po porodzie jeszcze im się odwidzi.

 Marudzą, kapryszą, grymaszą, może w tym cielesnym obleczeniu, a może w tamtym. Przebierają zmieniają, reklamują. Skaranie z nimi.

Tak więc przekaż im, żeby odpuścili i zajeli się czymś pożytecznym. Niech czynią wszelkie wysiłki, aby narodzone były otoczone milością i dobrostanem.

Za to ich wynagrodzę.

Idźcie i głoście Nowe Słowo.

 

 

Com usłyszał tom opisał. 

grab jeden
O mnie grab jeden

proszę pisać mi na ty jako i ja piszę, w końcu to internet a nie salon :)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo