zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
246
BLOG

Jak się wypatruje, to się dostrzega (foto resume).

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Chodzę do Parku Bednarskiego od lat ale dopiero dzisiaj udało mi się dostrzec muchołówkę żałobną (pierwsze zdjęcie) ... Nie miałem do dziś pojęcia jak wygląda i czy wogóle można ją u nas spotkać. To spotkanie dało impuls do zebrania w jednej notce zdjęć wszystkich ptaków jakie udało mi sie sfotografować w krakowskich parkach, nad Wisłą i na moim blokowisku. Nie wiem czy zebrałem wszystkie bo moje archiwum jest  w nieokiełzanym nieładzie. Jestem pewien, że jest jeszcze wiele innych gatunków w miejscach gdzie bywam - niektóre są poza moim obiektywem, inne tylko słyszę... Na starość chodzenie z aparatem daje mi coraz większa frajdę - mam nadzieję, że wypatrze je wszystkie i "ustrzele" ..

PS

Flora też mnie zadziwia... Widzieliście kiedyś krzew gorejący ? Jak nie to zapraszam na moje blokowisko...

Zobacz galerię zdjęć:

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości