lestat lestat
552
BLOG

i szatan podstawił mu nogę

lestat lestat Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Sprowokowany przez młodzież sięgałem w głąb twardziela po zdjęcia dla nich do ich projektu . Widzieliście Zwyczajna, Dwudziestoletni i psy , Chleba naszego powszedniego .

Takie tytuły nadałem tym ujęciom , tak mi się kojarzyło .

Dziś ostatnie , nie ma co epatować , choć zdjęć setki z Gdańska a takich historii można dziesiątki snuć .

 

                                                         * * *

 

Sam tego chciałeś. Po coś tam polazł ? Wiedziałeś znałeś cenę zanim tam przyszedłeś .

Kurwa noż jego mać ale niefart. Pewnie rzut brukiem , odskok i nagle się potknąłeś . Przed chwilą krzyczałeś gestapo a teraz……

 

Dupa. Leżysz . W taki momencie gleba. Bóg się nie zlitował , a może Szatan podstawił ci nogę. 16 grudnia 1981 pomyślałeś , mieliśmy się co roku tu spotykać pod Pomnikiem i żadne komuchy mi tej uroczystości nie odwołają . Nie było uroczystości była bitwa .

 

A on już jest kilka kroków za tobą , nie masz szans . Zaraz ci przypierdoli , dobiegną jego towarzysze i zaliczysz serię z pał od kilku ZOMO-li.

 

Może będziesz miał szczęście i na serii z pał się skończy, pobiegną dalej . Może cię załadują do suki , wcześniej ciągnąc po ulicy . Różnie potem bywało .

 

Chcesz czy nie  jesteś na tym zdjęciu metaforą. Że górnolotne słowa na zwykłe zdjęcie?

 

Jesteś Polską która w tej chwili sowieckie pachoły  wywaliły się na glebę . Ciebie tę metaforyczną Polskę za chwilę kilku rozpierdoli pałami , tocząc pianę szczęścia z pysków . Tak psy mają pyski . Jeszcze jakaś myśl ci się kołacze , może zdarzę , może się uda.

 

Nie uda się . Będzie bolało , takiego łomotu nie dostałeś w swoim życiu .

 

Masz jeszcze parę sekund , zanim zaczniesz się osłaniać od ciosów .

 

Ciekawi mnie te parę sekund . Co myslisz ?

 

Niech Twoje myśli w tej chwili pozostaną Twoją tajemnicą .

 

Jest 13 grudnia – zapalę ci świeczkę w oknie . Tak taką świeczkę jak kiedyś .

 

Ktoś może powiedzieć , sentymentalne , niepotrzebne , wapniaki wspominają .

 

Mam takie opinie  tam gdzie mam .

p.s. Gdy pisze tę notkę czuje , że mi w Salonie 24  szczególnie brak . Krzysztofa Leskiego , leszka,sopot , freemana. Ten płomień też dla Was chłopaki .

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura