stopklatka stopklatka
360
BLOG

Tusk się odezwał

stopklatka stopklatka Polityka Obserwuj notkę 12

 Nie było spotkania w cztery oczy z Putinem.
- Było spotkanie w wąskim gronie, uczestniczyli w nim także m.in. Sikorski, Grupiński, ambasador Bahr. Spotkania w cztery oczy nie było

Nie było propozycji rozbioru Ukrainy.
- Nie padła żadna propozycja podziału Ukrainy.

Prezydent został poinformowany o spotkaniu
-Wszystkie spotkania są odnotowywane, tamtejsze spotkanie również. I to bardzo szczegółowo. W tym przypadku o wszystkim poinformowany był także prezydent Lech Kaczyński

Saakaszwili też tak nie do końca wiarygodny
-Ale przypominam sobie także niedawną wypowiedź byłego prezydenta Gruzji, Michaila Saakaszwilego. Twierdził, że Putin rozmawiał ze mną w negatywnym kontekście o Ukrainie w 2008 roku. Problem w tym, że... mnie w ogóle w Bukareszcie nie było. Był tam Sikorski i Lech Kaczyński, ale nie ja. Emocje i wielość wypowiedzi prowadzi do mylenia istotnych szczegółów

Sikorski zamknął sprawę
- Radosław Sikorski w trakcie swojej drugiej konferencji prasowej powiedział właściwie wszystko, co należalo powiedzieć po tym niefortunnym wywiadzie. Zamknął sprawę mówiąc, że zawiodła go pamięć

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/donald-tusk-zadna-propozycja-podzialu-ukrainy-nie-padla/ppyp5

Oświadczył, iż odchodzi z krajowej polityki.

- Złożyłem pismo, że składam mandat poselski.

- Zawsze będę gotów wspierać, ale nikt mnie nie namówi, żebym się wtrącał. Jeśli dokonała się taka zmiana jak w Polsce, trzeba nauczyć się z tym żyć. Ja też się staram nie mieszać do polityki krajowej, ponieważ z tego zawsze mogą wyjść jakieś niezręczności

Podsumował też ostatni sukces premier Ewy Kopacz

- Nawet ja jestem zaskoczony skutecznością, efektywnością Ewy Kopacz.  Premier Kopacz udało się uzyskać więcej, niż się zanosiło. Będzie miała powód do wielkiej satysfakcji, nie do wetowania.

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103087,16856851,Tusk__Zlozylem_mandat_poselski__I_nikt_mnie_nie_namowi_.html

stopklatka
O mnie stopklatka

Ograniczony umysł pozwala mi jedynie na pisanie idiotycznych wywodów o marnej jakości publicystycznej. Na szczęście nikt nie musi ich czytać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka