Postwykształciuch Postwykształciuch
675
BLOG

red. Stasiński się zdeklarował

Postwykształciuch Postwykształciuch Polityka Obserwuj notkę 8

I bardzo dobrze. Od dawna było wiadomo po której stronie sceny politycznej stoi Wyborcza, ale z każdą taką wypowiedzią będzie im coraz trudniej udawać obiektywność.


Stasiński: "Pan, Panie Kaczyński jest szubrawcem, łotrem i politycznym bandytą. Taka jest moja opinia o Panu. Z Aten zostałby Pan wygnany. W Polsce szlacheckiej wybatożony na majdanie. W Polsce wolnej i demokratycznej mówi Pan swobodnie, co Panu Pańska żółć i żądza władzy pompują do gardła. Wolność skazuje nas na współżycie z szumowinami. Ale ja odmawiam Panu zdolności do rozmowy ze mną o polskich sprawach publicznych. Nie mam Panu odtąd nic do powiedzenia." 


Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,11705359,Kaczynskiego_Jaroslawa_zjazd_do_zajezdni.html#ixzz1uecPaOMQ

 


Uzupełnienie:

red. Stasiński się zadeklarował dawno temu (2011.09.11):

STASIŃSKI: ja, jako wróg PiSu, absolutny, wypowiadam: świetnie. 

STASIŃSKI: ...Tak, mówię, że jestem wrogiem PiS i będę go zwalczał ile sił. 

http://wpolityce.pl/wydarzenia/14508-skutek-apelu-sakiewicza-piotr-stasinski-z-wyborczej-szczerze-wyznaje-jestem-wrogiem-pis-i-bede-go-zwalczal-ile-sil

Dobro Ojczyzny najwyższym nakazem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka