aurelius aurelius
2072
BLOG

Relatywistyka czasowa raportu Millera

aurelius aurelius Polityka Obserwuj notkę 46

 

Pewnego razu byla sobie grupa nieomylnych Magistrow-Naukowcow. Nieugietych i niepokonanych 34 cywili i wojskowych, ktorzy w imieniu Rzeczpospolitej Polskiej przebadali zdarzenie lotnicze nr 192/2010/11. W imieniu Twoim i moim wzieli nasze pieniadze i wyjasniali, wyjasniali, wyjasniali, az wyjasnili. Wyprodukowali po 13 stron raportu na osobe w tym zalaczniki. Wszyscy podpisali i raport i zalaczniki. Nikt im teraz nie podskoczy. Spojrzmy na te dokumenty. Na stronie 66 raportu jest tabelka ktora wyglada tak:

 

 

Czy widzicie Panstwo czas, kiedy ta brzoza uderzyla w Tupoleva? Nie? Hmm...

W zalaczniku numer 1 do raportu, strona 2 pdf znajduje sie zdjecie pokazujace czas uderzenia w brzoze 6:41:02,8. Wyglada to tak:

 

Natomiast na rysunku numer 17 na stronie 23 dokumentu pdf w zalaczniku numer 2 widzimy:

 

Gdzie czas uderzenia w brzoze jest niepodany, ale widac wyraznie, ze jest wczesniej od 8:41:00.

Ile to wynosi? Dzialka wykresu jest rowna 5 sekund, zatem zaznaczyli uderzenie w brzoze na okolo <1 sekunde przed 8:41:00. Zatem czas wyniosl 8:40:59 z hakiem. Hmmm...

Popatrzmy na dalszy ciag pracy naszych utytuowanych fachowcow:

Zalacznik 4 strona 70 tabela 1 cytuje: "Brzoza oderwanie fragmentu lewego skrzydła 06:41:02,8."

 

 

Zaraz, nie 8 rano tylko 6? Och... Pogubilem sie.... Szukam, szukam, jest!

Strona 54 pdf, zalacznik 2, Rysunek 32 - “zadzialanie sygnalu TAWS”:

Zderzenie z drzewem godz. 08.40.59 Uff....

Ale zaraz, chwileczke, dlaczego tak malo dokladnie, przeciez to jest samolot, ktory leci - jak mozna tak niedokladnie podawac? Popatrzmy na tabelke:

 

Gdzie to mozna zweryfikowac? Szukam, szukam.... JEST! Strona 34 pdf, zalacznik 2:

"Gdy o godz.08:40:59,375samolot zderzyłsiękońcówkąlewego skrzydła z dużąbrzozą,(...)"

 

Acha!

 

Teraz wszystko jasne. Czyli zderzyli sie o 6 rano, czyli o 8, przed uplywem 41 minuty, zatem 2.8 sekundy od momentu kiedy mineli brzoze. Prawda, ze proste? -)

(Czesciowe wyjasnienie tej wyjatkowej zagadki znajduje sie w zalaczniku numer 2 strona 9 z 53, na stronie 12 pdf)

Zaraz, zaraz, juz myslalem, ze udalo mi sie te sprawe wyjasnic, a tu nagle wpada KaNo i....

Na stronie 432 zalacznika numer 4 protokolu widzimy:

 

 

Wracamy do Raportu naszych nieomylnych Magistrow Naukowcow – Zalaczniki strona 2:

 

 

Oooooops....

------=======

Popatrzmy na inne parametry:

Tabelka 1 zalacznik 3 strona 63 pdf – strona 7 z 12 stron zalacznika.

"2 Położenie slotów wysunięte 06:35:15,5"

 

 

C to sa sloty? Pokazuje to strona 5/12 zal 3.

Sloty zaznaczono jako "d" ... TYMCZASEM....

Strona 29 pdf, (26/53 zal 2) “Porównano zmianę parametrów w kanale WYPSLOTOW. Stwierdzono, że w całym zakresie 08:40:59–08:41:03 sloty byływsunięte.”

 

Ouuuu...

Zobaczmy na zdjecie po katastrofie:

Na stronie 26 zalacznika 2 (29 pdf) pisze cytuje:

Wnioski:

1) W przedziale czasu od startu do 08:41:03 w kanałach PH1VZBLIZ, PH2 i PH3 nie

pojawiły się sygnały świadczące o niesprawności którejkolwiek z trzech instalacji

hydraulicznych. (…)"

A na stronie 49 pdf, w tabelce:

“Tab. 8. Wyniki analizy AFPA przeprowadzone na danych z lotu w dniu 10.04.2010 r.” pisze: 08:40:59,375 – uderzenie w drzewo.

Patrzmy na linie numer:

  1. AT30 Syg.AWARIA I.HYDR.1/... Rys. 32 Czas trwania:08:40:06-08:40:11

  2. AT30 Syg.AWARIA I.HYDR.1/... Rys. 32 Czas trwania:08:40:31-08:41:01

  3. AT30 Syg.AWARIA I.HYDR.1/... Czas trwania:08:41:02-23:04:11

 

Zaraz zaraz, - samolot byl sprawny do uderzenia w brzoze, nie? Tak mowili jedni i drudzy?

To jakim cudem w tabelce z odniesieniem czasu 08:40:59,375 awarie pojawily sie juz o 08:40:06 oraz 08:40:31???????

Zaraz, czyli co?

O 8:40:06 Samolot przewidzial, ze uderzy w brzoze o 8:40:59,375 i zepsula sie hydraulika?? 

A moze o 8:40:31 samolot przewidzial, ze uderzy w brzoze o 8:40:59,375 i zepsula sie hydraulika?

A moze ta hydraulika tak po prostu sie psula sama z siebie na zmiane?

Ale mowili, ze samolot byl sprawny przed brzoza, nie?

Zaraz, ale czy samolot nie rozbil sie wczesniej o 6:41:02,8???

 ????????????????

 

I pod tym wszystkim podpisalo sie 6 doktorow, 26 magistrow i profesor.

 

Gratulujemy.


 

PS. Na rysunku pokazanym w zalacznikach na stronie 3 pdf " Profil podejścia" widac, ze samolot po minieciu punktu w ktorym pojawia 2gi sie komunikat o uszkodzeniu hydrauliki - zaczyna bardziej opadac. Punkt ten jest wyznaczony parametrem polozenia w momencie wystapienia usterki: Czas trwania: 08:40:31-08:41:01; VPRZ: 288; WYSBAR: 375;WYSRADIO: 218,8. Zwracam uwage na wysokosc.

aurelius
O mnie aurelius

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka