beata.pokrzeptowicz beata.pokrzeptowicz
764
BLOG

Zaproszenie na proces karny: Prawa Człowieka a Jugendamty

beata.pokrzeptowicz beata.pokrzeptowicz Rozmaitości Obserwuj notkę 6

 

Prokuratura w Düsseldorfie (Niemcy)

przeciw

Beata Pokrzeptowicz-Meyer (obywatelstwo polskie)

Beata Pokrzeptowicz-Meyer, pracownik naukowy na niemieckim uniwersytecie, obywatelstwo polskie, syn w Niemczech, wychowywany od urodzenia samotnie i dwujęzycznie przez matkę.

Bez wyroku sądowego i bez powodu niemieckie urzędy ograniczyły mi, matce  kontakt z synkiem, po czym całkowicie zablokowały ten kontakt z dzieckiem, ponieważ zażądałam wyjaśnienia zgłoszonego przez dziecko zmaltretowania (bliznę poświadczył lekarz-pediatra).

Jugendamt Mönchengladbach (pani Schaaf in pani Schumacher) zabronił mojemu, polskiemu dziecku polskojęzycznej edukacji.

Po tym jak Jugendamt Mönchengladbach zignorował Postanowienie Sądu Rodzinnego w Mönchengladbach dotyczącego ustanowienia moich kontaktów z dzieckiem, po prawie 3 latach braku jakiegokolwiek kontaktu i procesowania się, zabrałam dziecko pod opiekę z ulicy i wyjechałam z nim do Polski.

Potem my, rodzice dziecka wyłączając niemieckie urzędy zawarliśmy pojednanie, które trwa już prawie 3 lata, bez problemów.


Prokuratura w Düsseldorfie, pani Arndt nie zaakceptowała tego porozumienia rodziców i wytoczyła mi proces karny, który odbędzie się przed Sądem Krajowym:

 

Landgericht Düsseldorf (Niemcy), Strafgericht,

Werdener str. 1, 40227 Düsseldorf,

wtorek,10.01.2012,09:00 Uhr, pokój E 127.

 

Rozprawa sądowa jest publiczna.

Zapraszam wszystkich, którzy chcieliby się naocznie przekonać, jak niemieckie urzędy i sądy prowadzą sprawy rodzinne i jak sądy niemieckie stosują zasadę pewności prawnej dla zagranicznych rodziców w Niemczech.


 

http://www.youtube.com/watch?v=_FyYbt687CA&list=HL1324467669&feature=mh_lolz

 

Proszę poinformować wszystkich zainteresowanych.

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości