Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
15347
BLOG

To ja zabrałem darmowe leki emerytom

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Polityka Obserwuj notkę 196

Żeby europosłowi Kuźmiukowi dowieść, że nic w tej sprawie nie dzieje się ukradkiem, to piszę wprost: To ja złożyłem wniosek o odrzucenie tego projektu.To ja zabrałem te darmowe leki emerytom. I chyba ostatni raz to tylko w polemikach z Piotrem Dudą byłem tak pewny słuszności składanych przeze mnie wniosków.

 

SENAT ZABRAŁ EMERYTOM DARMOWE LEKI. Senatorowie zaoszczędzili na starszych ludziach – pisze na jedynce wczorajszy Fakt. Na propagandowym, pisowskim portalu wtóruje mu europoseł Zbigniew Kuźmiuk pisząc:

 

Senatorowie Platformy ukradkiem odrzucili projekt nowelizacji ustawy o świadczeniach zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych, przygotowaną przez Stowarzyszenie „Dzieci wojny”. To stowarzyszenie złożyło projekt nowelizacji ustawy do senackiej komisji petycji, a do jej reprezentowania w toku dalszych prac, został upoważniony znany ze swoich prospołecznych poglądów, senator Platformy Jan Rulewski, co dawało nadzieję, że ma ona szansę na przyjęcie. Nowelizacja wspomnianej ustawy polegała na tym aby rencistom i emerytom spełniającym dwa warunki: pobierającym świadczenia emerytalne lub rentowe na najniższym poziomie nie więcej niż 845 zł miesięcznie i mającym ukończone 75 lat, umożliwić nabywanie bezpłatnych leków, podobnie jak inwalidom wojennym i wojskowym czy osobom represjonowanym” (http://wpolityce.pl/polityka/208623-jak-platforma-rozumie-biednych).

 

Wszystko – w sensie faktycznym – co opisuje europoseł Kuźmiuk jest prawdą. Także to, że wybór czułego na akcenty demagogiczno – socjalistyczno – populistyczne – senatora Rulewskiego (którego przeszłego, autentycznego heroizmu nikt nie podważą) dawał inicjatorom tego projektu pewne nadzieje.

 

W jednym tylko europoseł Kuźmiuk się myli. Że zrobiliśmy to ukradkiem. Otóż nie, zrobiliśmy to jawnie i z otwartą przyłbicą. I to właśnie dlatego, że był to projekt czystej wody demagogiczno – socjalistyczno – populistyczny. A żeby europosłowi Kuźmiukowi dowieść, że nic w tej sprawie nie dzieje się ukradkiem, to piszę wprost: To ja złożyłem wniosek o odrzucenie tego projektu.To ja zabrałem te darmowe leki emerytom. I chyba ostatni raz to tylko w polemikach z Piotrem Dudą byłem tak pewny słuszności składanych przeze mnie wniosków.

 

  

Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl

 

www.facebook.com/flibicki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka