Jakelo Jakelo
580
BLOG

Czego nie powinien śpiewać premier?

Jakelo Jakelo Polityka Obserwuj notkę 4

 

 

Kiedy jadąc rano autobusem 98 obserwowałem jak H. Zdanowska zniszczyła największe osiągnięcie „socjalistycznej Łodzi”, czyli jak zdemolowała trasę w-z i przejścia podziemne na niej, po to by wykopać tam wąwozy, a wszystko to, bo jesteśmy w Jewrosojuzie, dopchał się do mnie przez zapełnione wnętrze autobusu kumpel z podstawówki.

- Jak ci się podobał pan premier śpiewający „Hey, Jude!”

Niestety, pokazały to wszystkie fakty i –ści wieczorne, więc niestety widziałem…

- Pan premier w ogóle mi się nie podoba, a zwłaszcza jak śpiewa –odpowiedziałem.

- Taaa… - on na to  i pewnie pomyślał o mnie brzydko, że jestem jakimś kaczystą. Ja kaczystą w żadnym calu nie jestem, i już mu to wielokrotnie tłumaczyłem ale to go nie przekonywało.

- Pan premier nie powinien podśpiewywać anglosaskich przyśpiewek publicznie, a co najwyżej przy własnoręcznym goleniu własnej twarzy…

Jak wytoczyliśmy się z zatłoczonej "dziewięćdziesiątki ósemki" i szliśmy ul. Sienkiewicza opowiedziałem mu, co nam w ogólniaku na temat anglosaskich przyśpiewek rockowych powiedziała onegdaj „angliczka”. Próbowaliśmy ją bowiem nakłonić, aby na lekcji tłumaczyła z nami teksty tych przyśpiewek.

- Nie będę z wami tego robić, bo by mnie z pracy wyrzucili – odpowiedziała nam. Zdecydowana bowiem większość tekstów tych anglosaskich przyśpiewek zawiera słówka niecenzuralne i w ogóle ma niecenzuralny kontekst. Wzięcie ich na lekcyjny warsztat przez panią psorkę mogłoby uchodzić za demoralizowanie młodzieży. Większość tekstów tych przyśpiewek koncentruje się na szczególnych rodzajach ludzkiej aktywności, takich jak „posuwanie”, „chlanie”, „branie” albo jak kto woli „ćpanie”… Zaletą tych tekstów jest to, że większość odbiorców nie rozumie znaczenia wyśpiewywanych wersów...

Przyśpiewka, którą publicznie zaśpiewał pan premier, choć nie zawiera „słówek”, to jednak ma jednoznacznie „posuwisty” kontekst…

          Hej Ty, tylko tego nie schrzań,

Zanuć coś smutnego i zrób jej dobrze 

Nie zapomnij włożyć w to trochę serca

wtedy efekt będzie lepszy.

 

Hej Ty, nie obawiaj się,

Ktoś cię wrobił w towar niechciany

To może walniesz coś w żyłę,

wtedy wszystko stanie się lepsze.

 

A jeżeli poczujesz ból, hej Ty,

nie musisz dźwigać całego świata.

Ale przecież wiesz, że tylko głupiec

Lubi być zimnym i schładzać świat.

Na, na, na, na, na na, na, na. na.

 

Hej Ty, nie załamuj mnie.

Znalazłeś ją, idź  na całość i weź ją.

Nie zapomnij włożyć w to trochę serca

 wtedy efekt będzie lepszy.

 

Hej Ty, startuj, nie czekaj aż zacznie ktoś inny

Czy nie wiesz, że to ty musisz zacząć?

Hej Ty, po prostu zrób to,

wszystko teraz zależy od ciebie.

Na, na, na, na, na na, na, na. na.

 

Hej Ty, tylko tego nie schrzań,

Zanuć coś smutnego i zrób jej dobrze 

Nie zapomnij włożyć w to trochę serca

 wtedy efekt będzie lepszy.

Na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, hej, Ty.

Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka