Paweł Pomianek Paweł Pomianek
652
BLOG

Wniebowzięcie, Msza solenna w Rzeszowie i nasza 5 rocznica

Paweł Pomianek Paweł Pomianek Kultura Obserwuj notkę 0

15 sierpnia 2008 r. o 15.00 rozpoczynała się Msza święta w kościele św. Jadwigi w Rzeszowie, podczas której w obliczu Boga ślubowaliśmy sobie z Anią dozgonną Miłość.
15 sierpnia 2013 r. o 15.00 rozpoczynała się Msza solenna w kościele św. Krzyża w Rzeszowie w klasycznej formie rytu rzymskiego, którą w naszej intencji sprawował ks. Julian Wybraniec, nasz przyjaciel, od zeszłego roku – kapłan.
Poniżej kilka zdjęć z uroczystości.
Na pierwszym zdjęciu od lewej: ks. Bartosz Gajerski (diakon), ks. Julian Wybraniec, kl. Bartłomiej Krzych (subdiakon)... pan Kazik.
Na ostatnim zdjęciu nasza powiększona przez pięć lat o owoce naszej miłości rodzina – w towarzystwie naszego drogiego ks. Juliana, któremu dziękujemy za tę uroczystość szczególnie gorąco.
Za wykonanie zdjęć dziękujemy Arkadiuszowi, mojemu bratu.

Jestem świeckim magistrem teologii katolickiej sympatyzującym z odradzającym się w Kościele ruchem tradycjonalistycznym. Tematy najbliższe mi na polu teologii, związane w dużej mierze z moją duchowością, to: liturgia (w tym historia liturgii), mariologia i pobożność maryjna, tradycyjna eklezjologia oraz szeroko pojęta tematyka cierpienia w odniesieniu do Ofiary krzyżowej Jezusa Chrystusa. Przez lata zajmowałem się także relacją przesądów do wiary katolickiej. W życiu zawodowym zajmuję się redakcją i korektą tekstów (jestem również filologiem polskim) oraz pisaniem. Zapraszam na stronę z poradami językowymi, którą wraz ze współpracownikami prowadzę pod adresem JęzykoweDylematy.pl. Ponadto pracuję w serwisie DziennikParafialny.pl. Moje publikacje można odnaleźć w licznych portalach internetowych oraz czasopismach.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura