dzindzinier dzindzinier
722
BLOG

Jak nie przestaniecie kłamać to was zabiją!

dzindzinier dzindzinier Polityka Obserwuj notkę 10

 

W programie Wydarzenia w TV Polsat pochwalili się taką oto statystyką. Na przestrzeni roku ich programowi informacyjnemu przybyło 200 tys. widzów natomiast faktom tvn ubyło 500 tys! Pół miliona widzów pieprznęło tym kanałem dla idiotów. Idę otworzyć szampana.
 

Ciężko chyba o bardziej kłamliwy program informacyjny niż fakty jak również ciężko o bardziej kłamliwą tv niż TVN. O ile bowiem oglądający tvn to ludzie głupi a ludzie oglądający fakty to idioci to trzeba przyznać, że oglądający i wierzący w to co tam mówią to idioci wybitni.

Zdecydowanie do takiego obrazu tej stacji przyczynił się niejaki dziennikarzyna durczok któremu będę wypominał do końca mojego lub jego marnego żywota to, że łgał jak bura suka imputując pilotowi tutki słowa: „Jak nie wyląduję to mnie zabiją!”.

Nie interesuje mnie czy on świadomie wprowadzał w błąd widzów czy tylko jak ciele czytał co miał zapisane na prompterze. Dopóki nie przeprosi za swoje kłamstwa jest dla mnie nikim.

Jak i cała ta pożal się Boże telewizja. 

Tak czy siak całemu zespołowi tej telewizji życzę dalszego bicia rekordów i zapamiętajcie sobie jedno.

Jak nie przestaniecie kłamać to was zabiją. Widzowie swoimi pilotami!

 

dzindzinier
O mnie dzindzinier

http://www.youtube.com/watch?v=1kq-ZQTANh8

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka