PTOK przyparkowy , przy parkowym parkometrze. 
Pic by  W. Kadmonowa
PTOK przyparkowy , przy parkowym parkometrze. Pic by W. Kadmonowa
adam kadmon adam kadmon
340
BLOG

Zamiast epilogu. Papierowa pointa

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 5

                                  ZAMIAST  EPILOGU

 

 

Opowiedz o tym o czym najchętniej posłucham

co powiesz  o sobie  czego jeszcze  jeszcze nie wiem

bom zapomniał krążąc po własnych orbitach

będę chciał  wszystko przyswoić tak bardzo mijam się

z faktami z ich doświadczeniem w uczuć zapoznaniu

Boże mój jestem stary chociaż nie wiek  decyduje

o pamięci w  moim przypadku 

o nie

Wysłucham cię z całą oczywistą powagą w wyrazie

zatroskanego spojrzenia tu muszę zadbać

o było nie było wiarygodność

 

Niech dzieje się podtekst wypowiedzi  banalnych

wyznań co ci jestem winien a ty mnie

Zamienię siebie w czystą empatię w życzliwość

i zrozumienie

będę przymusowo uprzejmy chociaż zbyt późno dowiesz

się

jak bardzo nie jestem wierny intuicji

 

Owszem zobaczę  co da się zrobić abyś zawierzyła

w swoich spraw zdawanie

to

przecież słowa przeciw słowom

Zrozumieć ciebie i akceptować twój wywód

nieprostą sprawą i nie łatwo odpowiem na każde

pytania

nie krępując twojej intymności z resztą co mi

tam

 

będzie policzony każdy zarzut wedle ważności

co więcej  zrzut pamięci także niewygodnej

Najważniejszy u diabła pozór konsensusu

jak powiedzieć witaj i nie mówić żegnaj

by utrafić we właściwą podprogową strunę fantomu

sumienia

w grze co może nie miała początku więc i nie ma

niestety to stwierdzam

niestandardowego podejścia do końca

Wybacz

czy mamy w dorobku dosyć zbędnych przedmiotów

aby nawzajem oprawić się w ramki

nie raniąc

 

Jeszcze tutaj jesteś

trudno

musisz znieść zawirowania które

z sobą przynoszę na spotkanie z twoją

życia  roztargnioną prozą

 

 

 

                                       PAPIEROWA  POINTA

 

 

           Powstrzymaj upadek

 bądź dumnym narodem

więc godnym Polakiem

Myśl o przeszłości

z myślą o przyszłości

Plugawić się nie daj

mentom spod latarni 

nad Tamizą

nad wierutną Sprewą 

Jakie to proste

lecz kraj szmbem cuchnie 

kipiąc w rozhoworach

na ten byle sam temat

 

                                                     Fragment  tomiku -  M .  SWOJĄ DROGĄ  -

                                              ukaże się z końcem  pierwszego kwartału  2017 roku

 

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura