adam kadmon adam kadmon
162
BLOG

Dom USHERyckich , 07/ 2016. Strofowanie strof

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 0

Marek Różycki Jr. nakazał mi per  dictum acerbum , zupełnie niedawno , abym pisał.

 No to ja buch , trzask , prask , przysiadem na przyzbie i popełniłem.  

                                         NIECH MA.

 

                                             DOM  USHERyckich  07/2016

 

napisać  Dom

i Dom otworzony

wewnątrz od wschodu do zachodu

nieba  gra światłocieni trwa

poległa cisza w miejscu na  milczenie

obrazy na ścianach w tłoku

  ostygły zamarły znacząco aluzyjnie

patrz cholerą w bok bo on Dom

ma sto  dwadzieścia lat  z niepomiarkowanym

okładem sekretnych historii 

 historycznej nie pominiesz niemcze

pieśni w pleśni sieg heil

dawnych biesiadnych okrzyków

ludzi  kiedyś wraz wyprowadzanych gromadnie

do rowu pożegnań a to wiejska knajpa była

salwą salwa Salwator spóźnił się na moment

na moment do przełomu wieków

 

pies

on czuje to coś przez skórę

swoje lata ma lecz nie wie  komu

miłość a komu przynależny szacunek

czytaj posłuch mieć w ślepiach

cienie osób żywych tego 

nie wyjaśnią

im cóż im wystarczą wsobne

równoprawne sny  powierzone

zmysłom w pościeli

odwieczność poranków parujących

kawą i wibratem dzwonka standardowej

jutrzni

każdy poniedziałek dniem

 kurwa  statystycznym zbędnym

poślednim

Dom osiada na domowym przyziemiu

 kamiennie odrzecznym

 

 

 

                                                 STROFOWANIE  STROF

 

 

hej wy SŁOWA

ma być mi porządek

jak u niemca ordung

sobie stanowczo 

nie życzę przerostów

formy nad treścią

powściągliwość

pokora

sens i zgranie

i żadnej płochości

nie każcie mi walczyć

z wami

z niepo

miarkowaniem

niech będzie wiadomo

że ktoś czuwa

aby całość SŁOWA

w żadnym wypadku

nie rozlazła się

pomiędzy strofami

to wymóg chwil weny

niezwykle wrażliwej

drogie moje strofy

co  ma pozostać

niech już tak zostanie

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura